een vraag over temperatuurstijging

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik had maandag een ovelatie test gedaan, en toen had ik ovelatie! dus we hebben maandag en dinsdag flink geklust! dinsdag had ik al temperatuurstijging, die was rond de 37,0 graden, we zijn nu vandaag vrijdag en mijn temperatuur blijft rond de 37,0 graden!

blijft dat zo tot mijn menstruatie??

en als mijn eitje bevrucht word gaat mijn temperatuur dan ook weer omhoog??

wie weet dit??

groetjes Wilma

Hoi Wilma,
Je temp blijft inderdaad hoog tot vlak voor je menstruatie. En het is dus niet zo dat als je eitje wel bevrucht is dat daar nog weer een temperatuursteiging bij hoort. Als het goed is blijft hij (in jouw geval) rond de 37.
Wat wel zou kunnen gebeuren, is dat je rond de datum van een eventuele innesteling, een lichte temperatuurdaling hebt. Maar begrijp me niet verkeerd, als dit niet zo is wil dat nog niet meteen zeggen dat je niet zwanger bent. En andersom als het wel gebeurd wil dat ook nog niet meteen zeggen dat je wel zwanger bent. Vaag allemaal? Yep!! Praat me er niet van...!!!
Groetjes Nicole

nou inderdaad ja,...we moeten er wat voor over hebben om zwanger te worden! en wat nou als mijn temperatuur hoog blijft (rond de 37,0 gr) na mijn NOD, als ik overtijd ben zeg maar?? kun je dan zwanger zijn?? heb ik volgens mij een keer gelezen!

groetjes wilma

Terug
Bovenaan