Een vraag over zw.sch.testen

A

Anoniem

Guest
Dag dames!

Zoals ik al eerder vertelde.. ben ik zwanger.. (nu 4wk en 3dg) en ik kijk nog regelmatig met bewordering naar mijn positieve testen van de kruidvat (eigenmerk) en die van de Trekpleister (eigen merk)... MAAR... nu zijn op 2 van de 3 positieve testen al niet meer leesbaar dat ik zwanger ben, en bij de derde test kun je het blauwe lijntje ook nog maar net zien... komt dit omdat de testen zo goedkoop zijn? Ik zou het erg leuk vinden de pos.testen te bewaren... heeft warmte of kou hier iets mee te maken misschien? En heeft iemand misschien een tip voor mij.. of kan iemand mij een test adviseren, die positief aan blijft geven.. voor jaren...!!! Want de test komt natuurlijk in het plakboek!

Hopenlijk kunnen jullie mij helpen! Bedankt...

Groetjes José

Hoi Jose

Het klopt dat de testen op den duur vervagen. Bij mijn eerste zwangerschapstest heb ik de test van clear bleu gebruikt. Na een paar uur was mijn streepje alweer vervaagd. Daarom staat er in de bijsluiter dat je na 3 min de test moet lezen en niet te lang moet wachten. Want na een poosje liggen kan een test aangeven dat je zwanger bent maar dit niet zo blijkt te zijn. Daarom moet je ook gelijk kijken na de 3 min. Na verloop van tijd vervaagd het streepje   of kan helemaal verdwijnen. Het merk zegt niets. Als het goed is staat dit ook in de bijsluiter.

Groet Sharine

Hoi hoi!!

Ik heb wel eens gehoord dat je de test met kleurloze nagellak moet insmeren zodat het streepje zichtbaar blijft.
Zelf niet gedaan dus ik weet 't niet met zekerheid te zeggen maar misschien het proberen waard?

Groetjes,
Lotte

Geef je op voor moeders voor moeders. In eerste instantie omdat het een enorm goed doel is maar daarnaast doen die een mooi plat (in te plakken) zw.testje die erg duidelijk en mooi blijft. Inplakexemplaar dus!

gr.Ing

Hoi,

Ik heb beide keren ( in 2002 en 2005)  een foto van de testen gemaakt. Die van onze dochter is wel heel mooi geworden. Ik heb toen nl een digitale test van CB gebruikt. Daar staat op "zwanger". En dat staat heel leuk op de foto.

Groetjes, Cathy

HOi,

Ik heb meegedaan aan moeders voor moeders en daar moet je ook nog een test doen maar die blijft altijd zichtbaar.
Heb nu al 2keer meegedaan, in eerste instantie voor het goede doel..

groejes jessica

Terug
Bovenaan