een vraag van een zwangerwordende aan de zwangeren

hoi dames,

Ik hoor eigenlijk thuis op het zwanger worden forum, maar ik heb even een vraagje aan jullie, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en willen helpen.
even kort mijn situatie. Ik slik nu 3 maanden clomid en deze maand heb ik gespannen borsten die af en toe wel eens pijn doen bv als ik een trap afloop of als ik opsta na lang liggen. Ik moet normaalgezien mijn ongi nu ongeveer krijgen. En als ik ze zoals anders krijg dan zie je duidelijk dat ze begonnen zijn. Maar deze maand is het anders. Ik heb nu al 2 dagen zo af en toe een minibeetje lichtroze afscheiding. nu vroeg ik mij af of het mogelijk is dat je een beetje verliest als je toch zwanger bent? Heeft iemand van jullie dit al eens meegemaakt of kan het helemaal niet? Ik ken er niks van, we zijn bezig aan ons eerste kindje.
Ik zou het echt heel fijn vinden als jullie ons zouden kunnen helpen.
Alvast bedankt,
grtjs,
Bea
 
Hoi Bea,
Ik ben nu 14 weken in blijde verwachting. In het begin van mijn zwangerschap heb ik een beetje bloed verloren dit was omstreeks de tijd dat ik weer ongesteld moest worden. Later toen we al wisten dat ik in verwachting was heb ik een aantal keer een wat donkerbruine afscheiding gehad. Niet leuk allemaal want het bezorgt je een hoop zenuwen. Ik weet niet of het bij jou hetzelfde is als bij mij maar misschien heb je wat aan mijn verhaal. Veel geluk verder.
Groetjes Tara
 
Hoi Bea,

Ik heb geen ervaring met clomid maar die lichtroze afscheiding kan volgens mij ook een innestelling zijn. Je heb ook pijnlijke borsten dat kan er ook op duiden. Ik vind het altijd wel eng om te zeggen dat iemand dan zwanger is. Zelf was ik ook weleens overtuigd dat het zo was en bleek het niet zo te zijn. Ik zou nog even afwachten en dan een test doen
SPANNEND!!!!!

Groetjes Bianca
 
Hoi Bea,
Ik heb geen ervaring met rose afscheiding, maar wel met clomid. Mijn ovulatie is ook opgewekt met Clomid en vanaf die tijd had ik telkens vanaf ongeveer mijn eisprong totdat in ongi werd ontzettend zere tepels. Ik ben nu inmiddels 27 wkn zwanger (zonder clomid overigens, omdat de eisprong van nature op gang gekomen was) Maar de zere tepels heb ik nog steeds. Wat Bianca zeg.. het is eng om voor iemand anders te zeggen dat ze zwanger is.. maar in jou geval klinkt het in elk geval positief. Je zou al een testje kunnen doen.
 
Ik ben in januari bevallen na een zwangerschap waarin ik bijna dagelijks bloedverlies had, schijnt best vaker te gebeuren, ook vertelde de gyneacoloog mij dat sommige vrouwen tijdens hun normale tijd van menstrueren bloed kunnen blijven verliezen, dus minder leuk zwanger maar ik heb een prachtige zoon gekregen!
 
Terug
Bovenaan