een vraag.

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal.

ik probeer nu al voor de 3x keer een bericht te plaatsen maar gaat iedere keer mis irritant.
probeer het nog een keer :).

mijn nod was 21 nov maar werd het 23 ste 2 dagen later.
maar ik heb helemaal niet veel bloed verloren en het was ook maar 3 dagen.
en het was ook best donker van kleur.
was dit dan wel ongi? of innestellingsbloed.
en wat is dat percies en hoeveel dagen duur innestelingsbloed.?
hoop dat iemand mij kan helpen.
gr lineke.

Als je stopt met de pil dan wordt je meestal de eerst paar keer heel licht ongesteld! Tenminste ik had dat ook. Bij mij duurde het de eerste keer ook maar 2/3 dagen en het was enkelt maar een beetje bruin bloed. Omdat het precies in die tijd was dat je ongesteld moest worden zou ik er maar vanuit gaan dat het gewoon je menstruatie was. Een innestellingsbloeding is meestal eerder! Maar wil je echt zekerheid doe dan een test, dan weet je het zeker! Maar wacht gewoon nog even af! En maak jezelf niet gek, veel liefs Eva

Hoi lineke,

Een innestelingsbloeding is altijd een paar dagen na je eisprong tot een paar dagen voor je nod. Na je nod kun je geen innestelingsbloeding hebben.

Ik ben overigens ook altijd maar 3 dagen ongi.. Sterkte

Innestellingsbloed is volgens mij maar 1 dag. Mogelijk heb je gewoon weinig eitjes aangemaakt, waardoor je ongi gewoon wat 'klein' is? Nou ja, over enkele dagen kun je testen.Toch?
Succes meid!
A3

A3

Weinig eitjes aangemaakt? Hoezo eitjes?

Tuurlijk is het mogelijk dat er meerdere eitjes tegelijk springen, maar bij de meeste vrouwen is het er per eisprong maar één. Dus weinig eitjes aangemaakt lijkt me een beetje rare opmerking als het gaat om de duur van de menstruatie en de hoeveelheid bloedverlies.

Ik ben altijd maar drie dagen ongesteld, en nog niet eens zo heftig.

Lineke,

Op de ene site staat dat de innesteling 5 dagen na de eisprong plaatsvindt, andere sites zeggen dat dit gebeurt tussen de 7e en 10e dag na de eisprong.

Innestelingsbloed zal over het algemeen inderdaad maar een beetje zijn en niet dagen duren. Ook komt het voor dat vrouwen toch heel licht bloedverlies hebben gewoon op de dag van de verwachte menstruatie, terwijl ze toch zwanger zijn.

Kortom denk je serieus zwanger te zijn, dan is testen de maier om er achter te komen.

bedankt voor jullie antwoorden.
ik denk dat het dan wel gewoon ongi,
was dus kan ik weer op de lijst.
zit nu in ronde 14 en mijn volgende nod is 23 dec ben 22 jaar.
hoop dat het deze ronde raak is.

Terug
Bovenaan