een vraag ?

A

Anoniem

Guest
Hallo

ik vraag nooit wat lees wel altijd mee maar
nu heb ik een vraag 8 maart is mijn NOD
ben bezig voor 1ste kindje sinds augustus.
Maar nu heb ik me eisprong volgens mij net gehad
ergens vorige week,
maar nu moet ik vaak naar de wc en wel neiging dat ik echt plassen moet
maar komt bijna niets uit (sorry ) en laastje beetje plas doet beetje pijn ?
Wat kan het zijn ???
Ik weet misschien een blaas onstekking maar kan het ook zijn dat ik ZWANGER BENT
Gemeenschap doet ook erg pijnlijk !!! :p

Help me

liefs pricilla

Hallo Prisjuh,

Volgens mij klinken jouw klachten meer als een blaasontsteking....

Maar ik ben natuurlijk geen dokter,

groeten, Elinesmama

HOI

IK DENK OOK DAT JE EEN BLAASONTSTEKING HEB,ZAL GEWOON EFFE NAAR HA GAAN ,EN DAN AFWACHTEN HE MISSCHIEN BEN JE IDD ZWANGER EN DAN IS HET BETER DAT DE BLAASONTSTEKING AL OVER IS.SUCCES GROETEN WENDY

Hoi,

Dit klinkt echt wel als een blaasontsteking! Ik heb het meerdere keren gehad en had precies dezelfde verschijnselen. Ik ben 2 keer zwanger geweest en toen had ik deze verschijnselen echt niet! Zou maar even met een plasje langs de HA gaan. Kunnen ze meteen controleren en je krijgt meteen de uitslag. Als je blaasontsteking hebt krijg je een kuurtje en is het zo weer over.

Veel succes! Groetjes Jos78

Hoi Priscilla,

mij lijkt het ook een blaasontsteking. (heb er zelf ook net 1 achter de rug). Wel heb ik tegen de ha gezegd dat ik bezig ben met mijn kinderwens waardoor ik medicijnen kreeg (zelfs 2 x een ander kuurtje) die niet schadelijk zijn voor eventuele zwangerschap.
Ik zou als ik jou was alvast veel gaan drinken, dat helpt nog weleens een blaasontsteking voorkomen!
Sterkte en succes.
Liefs
Pebbles

Nou ik ga inderdaad maar even langs de huisarts.
Het is al een stuk minder geen pijn meer maar wel vaak naar de wc !
Dus is maar ff afwachten..

Bedankt voor de reactie,s

Liefs

Terug
Bovenaan