een vraag?

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik heb een vraagje ik heb eind januari mijn laatste pil geslikt en zou als ik de pil nog zou slikken deze woensdag of donderdag ongesteld moeten worden, nou weet ik dat het in het begin een beetje rommelig kan zijn.
maar hoe weet je dan hoe of wat erg lastig allemaal.
ik heb zo iets als ik over 2 weken nog niet ongesteld ben en dan???

groetjes patricia

hoi! voor mij geld hetzelfde, ben eind jan gestopt, 29 jan 1e ongidag. Daarna (ongeduldig) meteen aan de bak en proberen maar. Nu had ik gisteren mijn NOD dag als ik uitga van 28 dagen (was voor de pil behoorlijk gelijkmatig dus heb dat maar aangehouden). Spannend he? Misschien gebeurd er al wat van binnen, misschien is mijn cyclus nog helemaal in de kluts tja.... afwachten maar!
suc6!!!

ja echt irritant zeg.
nou denk ik ook niet dat je gelijk de eerste maand snel zwanger zal raken maar je weet maar nooit heb wel een soort van buikpijn met vlagen onderin mijn buik.
maar dat kan ook zijn dat ik ongesteld word maar toen ik de pil slikt eheb ik nooit klachten gehad buikpijn etc.
dus ik weet wat het is......
ik ben blij dat er nog iemand is die net gestopt is met de pil iedereen hier is al iets langer bezig.

groetjes patricia

Hoi Jamgirl,

Ik ben zelf 1 december met de pil gestopt. Tijdens mijn pilgebruik brak mijn menstruatie soms al door nog vóór ik uberhaupt in mijn stopweek zat, dus ik ging er dan ook van uit dat ik zonder pil zowat om de 2 weken ongesteld zou worden! Maar ja... je lichaam doet wat 'ie wil, dus mijn eerste cyclus duurde 50 dagen (en 5 negatieve testen...oeps) en mijn tweede cyclus zit nu alweer op 38 dagen! Blegh....
Ik heb besloten dat ik niet meer ga testen nu tot ik de 50 dagen voorbij ben. Voel me helemaal niet zwanger, maar als ik op de test zo keihard   "niet zwanger" zie staan, krijg ik er toch weer een pesthumeur van!
En wat voel je? Tja... ik zeg nu al 2 weken elke dag tegen mijn vriend: vandaag ga ik ongesteld worden! (goed voor je sexleven, hum hum) Heb pijnlijke krampen in m'n buik, ben chagie en onwijze trek in chocola, maar ja, tot nu toe nog geen rode duivels!!

Dus helaas zit er maar één ding op: geduld, geduld en nog eens geduld.

Succes ermee!

Liefs, 10e

Terug
Bovenaan