een vraag

Hallo allemaal!

Ik wil jullie allemaal feliciteren met je zwangerschap. Geniet er maar van.

Ik heb aan jullie een vraag en ik hoop dat je mij een beetje wegwijs kunt maken.

Na een jaar wachten kunnen wij eindelijk gaan proberen om zwanger te raken.

Nou heb ik al vanaf woensdag zeurderige buikpijn. En ik zou volgens de boekjes donderdag mijn eisprong hebben. Dat waren dus klus dagen.

Nu heb ik nog steeds buikpijn en een heel stom gevoel dat ik zwanger ben. Kan dit ook of verbeeld ik het mezelf maar?

Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen want het duurt nog zeker twee weken voordat ik kan gaan testen.

Klunsje

 
beste klunsje

idd duurt het nog 2 wkn voordat je kan gaan testen het heeft nu al helemaal geen zin om na 1 dag al te denken dat je zwanger bent. de tijd om evt wat te voelen wat trouwens niet altijd hoeft duurt gemm ook 2 weken, de eicel heeft 4 dagen nodig om in je baarmoeder te komen, en jij zit op dag 2 dus....
het beste is om dit soort vragen te stellen op het forum: zwanger worden, daar zijn meiden die in dezelfde fase als jou ook bezig zijn en dit forum is voor als je al zwanger bent.
Een tip ......probeer hoe moeilijk dan ook er iets minder mee bezig te zijn want anders worden het elke keer grote teleurstellingen en test pas als je over tijd bent dat scheelt nml veel geld en frustratie.

suc6
groetjes
 
Kan me heel goed indenken dat je er heel erg mee bezig bent en vanalles in je lichaam voelt, maar m.i. kun je nu nog niet zwanger zijn of dat voelen, daar is het te kort voor.
Klunsje, probeer het wat losser te laten en ook met wat anders bezig te zijn!
Succes, groetjes!
 
He kluns, je maakt jezelf lekker gek zo he? Zwangerschapsverschijnselen lijken precies op een naderende menstruatie verschijnselen, dus het heeft echt totaal absoluut geen zin om dit soort dingen in je hoofd te halen.

Probeer het een beetje los te laten, relax en ga wat leuks doen ofzo, want dit is echt totaal zinloos gedoe om niks.
Als je toch perse wil mutsen over ieder dingetje dat je voelt en of je dan TOCH... of mischien toch NIEt... zou ik gewoon lekker op het zwanger WORDEN forum gaan rondhangen.....

Succes ermee!
 
Terug
Bovenaan