een vraag

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Ik ben 15 weken zwanger .
Maar wanneer kun je het kindje voelen.

Groetjes peggy

gefeliciteerddddddd !!!!!!!!!!!!!

Ik voelde het kindje met 18 weken

een soort bubbeltje zeg maar hahahah

nou sterkte en veel geluk

hoi,
Ik voelde mijn baby (eerste kindje) bij 16 weken.
Groetjes Mickey (18 wk)

In de boeken lees ik dat je vanaf ongeveer 18 weken je kindje zo ongeveer zou kunnen gaan voelen, maar bij de eerste kan het ook later zijn. Dit is ook afhankelijk van de ligging van de placenta. Als deze aan de voorkant ligt, voel je het waarschijnlijk later. De baby moet dan harder schoppen voor jij iets voelt.

Ik begon vanaf ongeveer 16 weken af en toe te wat te voelen, dit werd steeds duidelijker en inmiddels wordt er al enkele weken regelmatig flink geschopt in m'n buik. Ik geniet er nog steeds van elke keer als ik weer wat voel.
Vanaf dat ik leven voelde, voel ik het ook eigenlijk wel elke dag. Niet elke dag even veel of even hard, maar wel elke dag. Dit hoeft (zeker in het begin) ook niet altijd zo te zijn. Vanaf een bepaalde tijd zou je het wel elke dag moeten gaan voelen, maar ik weet niet meer precies vanaf wanneer.

Karin (26w, 1e kindje)

quote: kinderwens schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-07-2006 19:26:07'));

hoi Peggy

Bij mijn eerste kindje (meisje 2) voelde ik ze pas met 20 weken!! Ze lag helemaal achterin mijn buik met de plasenta ervoor dan duurt het langer voor je wat voelt!!

Groetjes Liza ong 9 weken

Hoi Peggy,

Ik voelde mijn kindje voor het eerst met 20 weken. Het is echt heel bijzonder...Ik kon ook niet echt omschrijven hoe het voelde, maar speciaal was het zeker. Nu ben ik inmiddels 33w4 en ze beweegt er lustig op los. Echt iets om naar uit te kijken

Groetjes Rossi46

Terug
Bovenaan