een vraag

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden ik heb even een vraag,
Ik heb vrijdag mijn laatste provera gehad wanneer kan ik nu de rode duivels verwachten???

Veel liefs Diana

Hoihoi,

Je ongi moet als het goed is maximaal 10 dagen na de laatste provera doorbreken. In de bijsluiter staat volens mij 7 dagen, maar ik heb van mijn gyn toen gehoord dat je het best 10 dagen aan kan houden, omdat die 7 een gemiddelde is.

Succes!

Liefs Daisy

Hoi Diana,

Ik heb afgelopen maand ook provera gehad. Ik kreeg tijdens de kuur kleine beetjes verlies, bruin, rood en dan weer dagen niets. Het was echt minimaal, maar het heeft na het stoppen helemaal niet meer doorgezet. In de bijsluiter staat inderdaad binnen 3 tot 7 dagen maar ik heb ook 10 gehoord.
Ik mocht na een echo alsnog beginnen met clomid.

Krijg je geen echo als het niet doorzet?

Inderdaad 10 dagen geven ze in het ziekenhuis aan. Maar net als bij Mascha deed het bij mij niks, dus dat schoot niet op. Ik mocht daarna ook wel gewoon met de clomid beginnen, zonder dat ik ongesteld was geweest.

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties.
Als ik niet ongi word mag ik idd met clomid beginnen en als ik ongi word moet ik ook met clomid beginnen maar ben gewoon heel erg benieuwd wanneer ik mijn ongi mag en kan verwachten heb nu de 2e kuur provera gehad op de eerste ook geen ongi gehad inmiddels al geen 7 maanden geen ongi gehad

Veel liefs Diana

Terug
Bovenaan