een vraagje aan alle zwangeren

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ik hoor hier (helaas) nog niet thuis, maar ik heb wel een vraagje.
Mijn NOD is tussen afgelopen maandag en donderdag....gemiddeld 37 dagen. Nou is mijn vraag, als je zwanger bent krijg je dan al heel vroeg in de zwangerschap erg gevoelige/pijnlijke borsten of kan dat ook later pas komen (na bijvoorbeeld 5 weken)?

Met mijn vorige zwangerschap (in 2004) had ik in de 3e week al dat ik erg gevoelige/pijnlijke borsten, maar nu dus nog niet...wel een klein beetje gevoelig.

Sinds mijn miskraam in februari dit jaar is mijn wens om ons gezin uit te breiden alleen maar groter geworden...

Groetjes van Rachelathomenl

Hoi,

Volgens mij is het qua gevoeligheid heel verschillend hoor.
Ben inmiddels 33 weken zwanger en heb eigenlijk weinig last van gevoelige borsten gehad, terwijl ik die toen ik een miskraam kreeg vorig jaar weer wel had.
Ook ben ik geen enkele keer tot nu toe misselijk geweest, zegt dus ook niks.
Meid we gaan duimen voor je! Helemaal na een miskraam besef je pas dat het niet zo vanzelfsprekend is allemaal, dus als het eenmaal zover is, genieten ervan hoor!

Groetjes,

Nathalie

Hi, wil iemand mij vertellen wat NOD betekent?
Ik snap helemaal niks van al die afkortingen, vandaar dat mijn verhalen altijd zolang zijn.
Het heeft me een hele tijd geduurd voordat ik erachter was wat idd betekent, en ha duurde ook even. Ik heb nu al zoveel verhalen gelezen met al die afkortingen maar weet na 6 maanden nog steeds niet wat NOD betekent. HELP

Hoi Kiekje,

NOD betekent, niet ongesteldheids dag.
Dus de dag dat je liever niet ongesteld wordt, omdat je zwanger bent...
Als je makkelijk zwanger bent geraakt heb je je daar ook waarschijnlijk nooit mee bezig hoeven te houden, heerlijk toch!
Geniet lekker van je zwangerschap!

Groetjes,

Nathalie

Hoi Rachel,

Ook bij mij was de gevoeligheid in mijn borsten heel verschillend
tijdens 3 verschillende zwangerschappen. De eerste keer kon ik al niet
meer op mijn buik liggen voordat de NOD was aangebroken, zoveel pijn
had ik. De tweede keer had ik ook al voor de NOD wat last, maar niet zo
heel erg. Helaas draaide die zwangerschap uit op een miskraam. Ik ben
nu voor de derde keer zwanger en pas rond een week of 10 werden mijn
borsten gevoelig en gingen ze heel hard groeien. Heel verschillend dus.
Gelukkig gaat de zwangerschap nu goed!

Ik duim voor je, oke?!

Groetjes, sisi.

Hallo Nathalie, dank je wel voor je reactie. Ik ben inderdaad snel zwanger geraakt en heb me dus ook nooit bezig hiermee hoeven te houden. Ben nu 26 weken zwanger en vind het helemaal super, en geniet dus ook met volle teugen. Hoop dat jullie ook een fijne zwangerschap hebben. X

Ik kreeg pas rond de 7de week last van gevoelige borsten en eigenlijk was het ook vrij snel weer minder...
Ik hoor over zwangerschapskwaaltjes en verschijnselen toch onwijs verschillende verhalen en ook per zwangerschap weer verschillend...

Veel succes!!!

Liefs Marije

Terug
Bovenaan