een vraagje over haar verlies!

hallo iedereen!

ik ben 27 januari bevallen van een dochter Jasmijn, afgelopen zaterdag was ze 14 weken oud!

nou verlies ik al een geruime tijd mijn haar! ik had gelezen dat dat ook wel normaal is!
maar nou vroeg ik mij af, hoelang duurt dat haar verlies?
ik denk dat het bij mij nu al zo'n 6 a 7 weken duurt als het niet langer is!

liefs Wilma

hoi,
Ik weet niet precies hoe lang het duurt, ik heb er op het moment ook last van (6 januari bevallen) Maar het schijnt dat je dus door de hormonen tijdens je zwangerschap nauwelijks haar verliest. Dus eigenlijk is het een soort inhaalslag van haaruitval.

groetjes,
Daphne

dus jij verliest nu ook nog steeds haar?
maakt mij verder niet uit, alleen wat vervelend dat alles onder mijn haar zit (mijn hoofdkussen, op de bank, in de douche en doucheputje) hihihihihihihihihi

nou dan wachten we nog maar even rustig af!

doei doei

Oh.

Het was mij opgevallen dat mijn haar zo goed gegroeid was tijdens de zwangerschap en haast helemaal niet uitgevallen was..

Die schade wordt dus wel inghaald.. jammer.

Ik ben 5 april bevallen, ik merk er nog niks van.

Hi, ik heb er ook echt enorm last van. Volgens mij is het pas begonnen 4 weken na de bevalling, maar het duurt nu nog steeds voort (al zijn het niet meer van die megaplukken als in het begin).
Ik hoop toch wel dat het nu eens gaat stoppen, want ik wil nog wel een beetje haar overhouden hahaha.

Groetjes Femke, moeder van Seth (15-01-07)

Na 6 maanden zou je je gewone haardos weer moeten hebben, zoals het voor de zwangerschap was. Tot die tijd.... Je moet maar zo denken, er is nog nooit iemand kaal geworden, ha, ha!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (11 weken)

Yep bij valt het ook veschrikkelijk uit! Eigenlijk pas sinds een week of twee. Tijdens zwangerschap en de weken erna niks, dus heb wat in te halen denk ik.
Zolang ik maar niet kaal wordt!!

groetjes Sonja & Evi (6-1)

Terug
Bovenaan