Een vraagje over me eisprong!

A

Anoniem

Guest
Hoiii !

Ben nu Sinds December gestopt met de pil, had berekend dat ik me eisprong moest hebben op 18 mei.
gister kreeg ik onweise buikpijn, misselijkheid, en me tempratuur was 37.2.
weet nou niet of het me eisprong was of dat het iets anders is .
Heb niet veel evaring er mee, ben 20 jaar dus weet niet hoe alles een beetje in elkaar zit.

ik hoop op advies.
GR.

Ik weet niet 100% zeker, want ik temperatuur zelf niet, maar volgens mij stijgt je temperatuur na je eisprong en als dit aan blijft houden dan zit het goed

Ik heb wel die test gedaan en het tweede streepje was wel iets lichter dan die eerste.
weet niet of je de test ook ken?
maar dus het betekend dat na je eisprong je tempratuur stijgt?
en hoelang is je eisprong?
alvast bedankt.

Dat zou best eens heel goed je eisprong kunnen zijn. De ene vrouw heeft er meer last van de ander. Ik voel mijn eisprong ook heel goed, steekjes, gerommel, en ben er ook eens flink misselijk van geweest. Je kan ook op babybrabbel.com (aan de linkerkant kan je van alles aanklikken, interactief geloof ik) kijken. daar kan je laten uitrekenen wanneer je vruchtbaarste periode enzo is.

Oke Bedankt
En dan nog een vraagje, hoe lang is je eisprong dan, moet het egt alleen op die dag of daarna ook ? Sorry voor al de vragen haha. dan weet ik een beetje hoe of wat.GR

He,
Je ei leeft maar een dag (24 uur geloof ik, best knap om als vrouw zwanger te raken dus), maar sperma kan het veel langer volhouden. Dus minstens in de week van je ei een paar dagen klussen (om de dag ofzo). En idd er zijn een aantal sites waar je je dagen uit kunt raken, er wel vanuitgaand dat je eisprong ook precies op de 14 dag gevallen is (bij een cyclus van 28 dg). Het kan ook eerder en ook later zijn. Maar als je door ovulatie testen of omdat je het voelt kunt aangeven wanneer het is, maakt dat het natuurlijk wel makkelijker.
Dus.... Klusse!!
Groetjes Amber

Terug
Bovenaan