Een vraagje

<p>Even een vraagje ik tempratuur al een tijdje mijn lichaam..... nou weet ik dat als je ongesteld moet worden je tempratuur meteen omlaag gaat .... nou kom ik er deze week achter dat mijn lichaamstemperatuur al 4 dagen gezakt is maar nog geen sprake van menstruatie wat zeggen jullie er van ...... loop al denk al een week met elke dag hoofdpijn en soms wat duizeligheid en moe voornamelijk overdag echt het gevoel dat ik zo op bed kan en slapen..... ik hoop dat jullie mijn wat meer informatie kunnen geven </p>
 
Een test had ik indd gedaan was helaas niks uit gekomen en die zelfde dag werd ik het waardoor ik dacht van he dit klopt niet echt maar hartstikke bedankt...... 
Verder een andere vraag kan je je cyclus veranderen zodat hij regelmatig wordt 
Aan de huisarts gevraagd: antwoord was mee enige manier is de pil maar dat wil je niet als je zwanger wilt worden 
 
Klopt.. je hebt er geen controle over.. tenzij je inderdaad de pil slikt..
ik weet niet hoe lang je geen pil slikt..maar als het goed is moet je uiteindelijk vrij regelmatig worden.. dit duurde bij mij 5 maanden na het stoppen met de pil
 
ik heb ook een vraagje, Ik heb gisteren en vanochtend en test gedaan met de action early test nu heb ik 2 lichte streepjes.. heeft iemand hier ervaring mee?
 
Veel liefs,
 
 
Terug
Bovenaan