een vraagje

Na veel proberen toch weer eens gelukt om op het forum te komen. Maar zo te lezen ben ik niet de enige die daar wel eens last van heeft. Maar wel veel leeswerk in te halen als je een paar dagen niet gekeken heb. Nog anderhalve week wachten voor ik mijn NOD heb, ben benieuwd. Mijn vruchtbare dagen heb ik al gehad en we hebben ook wel geklust. Maar nu heb ik toch veel slijm. Het is niet doorzichtig, maar gewoon veel meer dan anders. Heb ik nog niet eerder gehad. Zijn er meer dames die daar last van hebben?

He Kiki ik las in een van de reacties dat je vandaag je NOD hebt. En is er al wat? Ik hoop voor dat het uit blijft. Heb je ook een lekker lang pinksterweekend? Ik hoef donderdag pas weer naar school. Bijna een weekje vrij.Heerlijk.

Hoi El. Dus we zitten met ons schema aardig dicht bij elkaar in de buurt. Wanneer heb jij je NOD? Ik op 6 juni. Nou zal aan je denken.

Fredrique wat balen dat je ziek was op je trouwdag. Maar het was dus wel mooi en daar gaat het om. Dat je maar hebt genoten. Nu nog lekker op huwelijksreis. Heerlijk. Jammer dat je niet zwanger was en ook balen dat je net nu ongesteld moet worden. Maar hoop dat je des ondanks een heerlijke reis tegemoet gaat. Veel plezier.

Liefs Janna Nienke
 
Hoi Janna Nienke, mijn nod is op 7 juni, we gaan weer bijna gelijk op! Ik heb volgende week de hele week vrij. Pffff dan wordt het wachten (en de vakantie) wel heel lang denk ik. Dat was vorige keer ook zo bij ons hè (meivakantie). We houden elkaar op de hoogte, ik zit trouwens veel op het 'als zwnger worden langer duurt'forum (onder de decembermoeders).

Liefs, el.
 
Hoi,
Meer slijm kan duiden op een zwangerschap!!!
Hier is nog steeds niets te zien, ik ga zo'n beetje elk uur naar de wc en denk dan: daar gaat 'ie dan! Maar nog steeds niets... Ik heb morgen een ADV-dag en dinsdag hebben we een studiedag. Woensdag zie ik de kindjes weer. Wij hebben over 5 weken al vakantie en kunnen dus nu wel even zonder. We gaan morgen kamperen in Limburg met mijn broer, schoonzusje en neefje en nichtje. Erg leuk, maar stel dat het raak is, wat ik nog steeds niet geloof, dan wordt het wel heel moeilijk om onze mond dicht te houden.
Je hoort morgen wel hoe het er voor staat (voor elf uur, is dat vroeg genoeg?). Alvast veel plezier op die bruiloft!

Liefs Kiki
 
Hallo

Jeetje dat jullie al over een paar weken vakantie hebben. Ik vind de tijd al vliegen. Moet nog zoveel doen voor mijn gevoel. Ik kan me voorstellen kiki stel dat het raak is dat je dan je mond niet kan houden. Volgens mij ben je dan gewoon zo super blij dat je het met de hele wereld wil delen.
He El hoe lang ben jij dan bezig met zwanger worden? Het wordt inderdaad een lange vakantie. We gaan die zaterdag voor mijn NOD ook naar het voetballen, Nederland tegen ??. Hoop dus echt dat mijn NOD uitblijft want anders heb ik dan al gigantische pijnen. Nou we moeten dus alledrie nog maar even afwachten.

Prettige pinksterdagen of vakantie
Liefs Janna Nienke
 
Terug
Bovenaan