Een Vraagje!!

A

Anoniem

Guest
Hi Dames!!

Allereerst wil ik iedereen alvast een gelukkig en vruchtbaar 2006 wensen en voor degene die een test met een positief antw hebben gekrgen  Van Harte Gefeliciteerd!!

Ik ben nieuw hier en heb dus een vraagje.. (ik hoop niet dat het al te vaak is gevraagd )

Ik heb me laatste ong gehad op 9 Dec..
Ik weet niet pcies hoe hoeveel dg me cyclus is   als ik uitreken 28 dg dan
wordt ik meestal 2 dg later onge, nou vraag ik mezelf altijd af of dat normaal is en dat ik dan dus gwoon een cyclus van 28 dg heb OF dat ik die 2 dg erbij moet tellen en dus een cyclus van 30 dg heb??
Misschien een beetje dom??
Nou hebben me vriend en ik dit weekend (23ste en 25ste) "geklust" dus volgens mij zou het wel kunnen..
Nou heb ik sinds twee dg ofzo heel erg last van lage rugpijn, buikpijn (steken) meestal linksonder en best wel honger.
Soms voelt het gwoon als ong-pijn maar dat heb ik nooit 2 weken vantevoren, wel 1/2 dg vantevoren en tijdens.
Zouden dit zw-symptomen kunnen zijn?
Ik weet dat je lichaam en geest je voor de gek kunnen houden, dat is me eerlijk gezegd al wel gebeurt maar dan ging het om dingen als pijn aan me borsten en misselijkheid, zo buikpijn en rugpijn (ineens na me vruchtbare dagen) heb ik nooit gehad.

Pff weet het echt ff niet meer!
Wie kan me helpen??

Alvast bedankt!!

Oh en by the way ik slik al een hele tijd geen pil meer

Doei Doei

ha female,
die 2 dagen moet je erbij optellen, je cylcus is dus 30 dagen. je hebt waarschijnlijk wel op het goede moment geklust.
het is nog wel vroeg voor zwangerschapsverschijnselen maar wie weet. misschien is het innestelingspijn ofzo?
groetjes leetje

`Hoi Leetje

Hartstikke bedankt voor je reactie!!
Dus toch een cyclus van 30 dg.. ja t zou wel kunnen dan.. hmmm ben benieuwd!!

doei doei

Hai female

Ik zou als ik jou was gewoon kijken hoe lang je langste cyclus is geweest en daar van uit gaan. Het kan ook zo zijn dat het steeds langer duurt. Ik ben namelijk begonnen met 19 dagen en zit nu al op een cyclus van 62 of zo iets en nog niet zwanger dus....Ik hoop voor je dat jou cyclus wat regelmatiger is. Ik had namelijk ook veel hoop, maar ja werd steeds teleurgesteld.
Ik ben benieuwd hoe het bij jou afloopt. Hou je ons op de hoogte
Ik duim voor je.

liefs Wies

he female 22,

je  hebt dan inderdaat een cyclus van 30 dagen..

als ik jou was zou ik niet te veel naar al die symtomen luisteren want je maakt je zelf helemaal gek. ik weet niet hoe lang jullie nu bezig zijn maar het kan zo een half jaar tot een jaar duren, (bij ons was het ronde 8) je moet je er niet et veel mee bezig houde.. ik zelf ben nu  5 weken zwanger en heb minder gevoeld  van de symtomen als de maanden er voor..

als ik je in tip mag geven klus van af dag 12 tot dag 18/19 om de dag dan wet  je zeker dat je elke dag gedekt   hebt voor als je ei een keer wat eerder of later komt..

heel veel succes ik hoop dat het snel mag lukken..

groetjes brigit (22) 1ste kindje

Hoi Hoi

Bedankt Voor De Tip!!
Mocht het deze maand weer niet raak zijn dan ga ik dat  next maand s doen.
We zijn ook nog niet heel lang bezig hoor, maarja je denkt er wel aan!!
Ik weet dat ik niet te  veel op "symptomen" moet letten maar soms is moeilijk hihi
Mja ik weet het is gwoon afwachten.. (pfff soms geen zin in..)
succes met jullie zwangerschappen en/of proberen!!
Bedankt voor jullie reacties en jaa.. ik hou jullie op de hoogte!!
Doegg..

Terug
Bovenaan