een vraagje

A

Anoniem

Guest
hey meiden

ik heb 4 mei een miskraam gehad
en vraag me nu af of ik dan gelijk 14 dagen later ook
wel een eisprong krijg.
groetjes elisa

Ehmm ik weet daat eigenlijk geen antwoord op, behalve dat je eerst weer een gewone ongi moet afwachten, toch?
Dat zeggen alle meiden hier die er ervaring mee hebben...
Maargoed een ander zal ook nog wel reageren...
Succes in iedr geval!

Liefs Linnepinnie

Ja hoor, dat kan. Ik  bleek in dezelfde maand dat ik een (heel vroege) miskraam had gehad,  toch ook weer zwanger te zijn (van mijn derde kind). De  gynaecoloog was wat verbaasd, want meestal heeft je lijf na een miskraam wel  even tijd nodig om de cyclus weer op orde te krijgen. Maar het is dus mogelijk.

Hallo,

Heb zelf ook een mk gehad op 1mei en heb sinds 26 mei mijn ongi weer!!!
Dus dat kan heel goed!!!
Maar het is wel beter om je lichaam tenminste  1 keer je ongi te laten krijgen!!!
Dan is je lichaam ook beter hersteld vandaar!!!

Succes!!!

Liefs Sandy

Hoi meiden,

Ik heb februari een miskraam gehad, en ben nu met
hormoonmedicijnen bezig, omdat ik continue bloedingen
houd en nog steeds geen cyclus heb...

Maar daarentegen zijn er ook veel vrouwen die gelijk weer
zwanger worden...

Er wordt aangeraden om 1 menstruatie te wachten, omdat je lichaam
anders 11, 12 maanden achter elkaar zwanger is als het gelijk
weer raak zou zijn...

Ook raden ze aan een menstruatie te wachten, zodat je weet als je
daarna weer zwanger wordt, hoelang je zwanger bent, afgaande
op de eerste dag van je laatste menstruatie...

Maar mijn gyn. zei dat je gewoon moest doen wat je wilde...het
kan geen kwaad om gelijk weer zwanger te worden....

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben...want als je echt graag wilt
zou ik gewoon doen wat je hart je ingeeft...

Liefs, Judith

Je cyclus kan meteen weer goed zijn. Ik ken mensen die meteen na een miskraam/curettage weer zwanger waren. Zelf ben ik vorige maand gecuratteerd, en ben vandaag weer ongesteld geworden. Ik had het niet erg gevonden om nu weer zwanger te zijn maar dit is ook goed. Mijn lichaam is zich weer aan het herstellen en ik hoop dat het de volgende keer raak zal zijn.. we wachten maar weer af!
Groetjes, Alida

hoi,

zelf heb ik op 10 mei een miskraam gehad, de verloskundige gaf aan dat ik deze datum moest zien als de eerste dag van mijn menstruatie en dat ik dus (als het goed is) gewoon na 14 dagen mijn eisprong zou hebben. Volgens haar kun je niet zwanger worden als je lichaam niet volledig hersteld is, m.a.w. als je lichaam er klaar voor is kun je direct na een miskraam gewoon weer zwanger worden. Sterkte en ik hoop voor je dat je snel weer zwanger raakt.

wat als je nog maar net zwanger bent.... hoe merk je dan dat je een miskraam hebt??
Misschien ene vreemd evraag... maar het kwam zo in me op.... bijv als je je wel zwanger voelt.... kan het dan zijn dat je het niet merkt? Of zie je dat altijd?

liefs La

Terug
Bovenaan