Een vraagje...

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,

Kunnen jullie mij vertellen hoe lang ontpillen normaal gesproken kan duren? Ik zal even mijn situatie voorleggen.
Ik ben begin juli met de pil gestopt en  een paar dagen later ongesteld geworden. Toen zou de eerste normale cyclus  beginnen. Dat klopt, ik ben hierna twee keer netjes na 28 dagen ongesteld geworden. Meteen regelmatig dus.  Daar was ik natuurlijk al erg blij mee. Nu zitten wij dus in de 3e ronde. Wat alleen wel heel vreemd is, is dat mijn cyclus nu zo 'anders' is. Ik heb deze maand  op de dag dat ik  mijn ei moest krijgen, voor het eerst een soort slijmprop  gehad op het toilet. Normaal had ik bruine afscheiding een week voor mijn nod, heb ik nu ook niet. Heb veel last van een soort krampjes in mijn onderbuik na mijn ei gekregen. En ik heb behoorlijk last van puistjes, wat ik sinds mijn pubertijd niet meer heb gehad en ook niet in die mate. Het voelt nu allemaal dus gewoon zo anders... Aanstaande dinsdag is mijn nod weer en ik vraag me nu dus af of ik zo'n andere cyclus heb omdat ik de vorige maanden nog aan het ontpillen was? Of is het nu zo anders omdat ik misschien wel zwanger kan zijn?

Wat denken jullie? (Ik vind wachten al zo moeilijk...  jullie ook?)  

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier en heb hetzelfde probleem.
Ik ben ook begin juli gestopt met de pil en ja ook ongesteld geworden, wel een volle 7 dagen. Ik heb al een zoontje van 8 jaar en wil opnieuw zwanger worden. Ik heb gisteren naar de dokter geweest omdat mijn bloeddruk te laag staat en me moe voel.
Ik wou bloed laten trekken maar hij zei dat ik tot dinsdag best wacht om een test te doen, dan weten we meer. Heb een raar gevoel in mijn buik, zo kriebels enz.. Kan ook in mijn hoofd zitten hé. Zou wel leuk zijn als we hetzelfde mee maken. Dan kunnen we van week tot week alles van elkaar opvolgen. Ik hoop dat het prijs is. Tot gauw     groetjes aan iedereen    

ge marientje,

Ik zit ook bijna in hetzelfde schuitje. Ben 22 juni getopt met de pil. werd 4 dagen later ongie en toen twee weken later weer, mhhh zal wel ontpillen zijn. toen na 32 dagen en de laatste keer na 29 dagen.

Ik heb vorige week donderdag me ei gehad, ook veel duidelijker met slijm deze keer. en vanaf die dag dus ook een rommelend gevoel van binnen en een soort van ongie pijn. Net of   je ongie eraan komt zeg maar. .

Toen ik jou stukje zonet las, dacht ik ooh die zou wel eens zwnger kunnen zijn, maar dat betekend dat ik ook dicht in de buurt komt. hahahaha
laten we het hopen meid. jou nod is bijna.

succes ermee.

xxx Bambi

Hey bambi,

Wachten duurt zo ontzettend lang!! Ook spannend voor jou hoor!! Hopen dat we allebei zwnger zijn...

Groetjes,
Marina

Terug
Bovenaan