een vraagje

Hallo,

Vandaag wou een kindje mij een kunstje laten zien en ik zei dat het oke was. Ik moest haar armen vasthouden en opeens ging ze met haar schoenen op mijn buik staan. Ik schrok me dood, ik ben nu 12 weken zwanger. Ik ben nu bang dat het misschien eventueel schade heeft aangericht. Of kan dat niet? Kunnen jullie mij geruststellen???

Groetjes,

Linda
 
Hallo Linda,
toen ik 12 weken was ben ik op zondag ochtend naar het zwembad geweest en het was vol met kinderen. Ik heb toen een enorme trap op mijn buik gekregen van iemand die zwom. Ik kon niet wachten en ben toen meteen naar het ziekenhuis gegaan. Daar hebben ze naar het hartje geluisterd en mij verzekerd dat omdat het kind nog zo klein en goed beschermd was, niets was gebeurd.
Ik ben nu 29 weken.
Groetjes
Julia
 
hallo Linda,
Iemand heeft mij verteld dat het je het zo moet zien als een appelzaadje in een ballon met water. Als je die beweegt beweegt het zaadje bijna niet het wordt beschermd door het water. Zo is het nu ook in jou buik... dus waarschijnlijk kan het geen kwaad wel in de gaten houden natuurlijk. en als je het niet vertrouwd de dokter bellen.
 
Ik weet niet of het echt kwaad kan. Ik kan het me niet voorstellen omdat het kindje erg beschermd in je buik ligt. Ik ben hoogzwanger op mijn buik gevallen en er was niets aan de hand. Mijn zoon wil steeds op mijn buik klimmen als hij bij ons in bed zit en de kleine gaat heel goed . Ik denk dat het wel meevalt maar je moet altijd naar je eigen hart en gevoel luisteren. Beter 1 keer teveel naar de huisarts dan 1 keer te weinig
 
ik ben in februari onwijs hard gevallen, ik viel flauw en knalde onderuit in de badkamer, ik was natuurlijk erg bang voor die kleine, maar gelukkig bleek alles prima in orde ben inmiddels 30 + 2 weken zwanger.

groetjes sandra
 
Mijn zoon doet ook altijd zulke kunstjes (ben nu 37 weken zwanger). Ook toen ik 12 weken zwanger was heeft ie dat gedaan. Maar je baby is inderdaad goed beschermd. D.m.v. het vruchtwater waar hij in zwemt. Dus niks om je druk om te maken. En als je het niet vertrouwd dan kan je altijd je vk nog bellen.

Groetjes Nicole
 
Terug
Bovenaan