een vraagje

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

gefeliciteerd allemaal

eigenlijk hoor ik niet op deze site maar ik heb een vraagje en hoop dat jullie deze willen beantwoorden.
wat voelde jullie toen jullie net zwanger waren? dus echt de eerste 4 a 5 weken bedoel ik......de kwaaltjes?
ik heb vandaag mijn nod dag. voel mezelf al ruim een week erg vreemd.net of er iemand anders in mijn lichaam zit.  buikpijn, last van mijn rug, pijn in mijn liezen, hele zware benen, hoofdpijn, en af en toe maagzuur, hoofdpijn, en erg moe....maar niet kunnen slapen. tot op heden nog geen duiveltjes. ik heb 3 dagen geleden getest en die was negatief.
hoop dat jullie antwoord kunnen/willen geven.
kus lau

Hey Lau,

De eerste periode van mijn zwangerschap had ik helemaal nergens geen last van. Ja was wat eerder moe dan normaal. Maar pas na de 12 weken werd ik heel snel moe en kreeg ik andere klachten.

Nou suc6 en hoop voor je dat je snel zwanger word!

Liefs,

Danielle

He lautje. Ik had in het begin weinig last, behalve dat mijn borsten gevoelig waren en vlagen van misselijkheid. Niet zo overdreven. Ben naar de dokter gegaan en heb een test gedaan. Die bleek positief. In het ziekenhuis een week later een echo gehad en daar bleek ik 9 weken en 2 dagen zwanger te zijn.

Jaccie

De eerste kenmerken die ik had toen ik amper zwanger was,
was gevoelige borsten en ontzettend vaak plassen.
Ik was 5 weken zwanger toen ik het ontdekte, en een week later
is bij mij de misselijkheid begonnen. Dat heeft tot 20 weken
geduurd, en was echt geen pretje.
Ik denk dat bij iedereen het verschillend is, en je er pas achter
komt of je zwanger bent, nadat je over tijd bent een test moet doen.
Veel succes!!

xx Syrah (30 wk)

Hoi Lautje,
Ook ik had niet zoveel kwaaltjes, wel had ik vanaf de bevruchting al het idee dat ik zwanger was. De test kan zelf na je nod nog enkele dagen negatief zijn terwijl je wel zwanger bent. Iedere vrouw heeft een andere hoeveelheid hormonen en het kan zijn dat dit peil  bij jou op het moment nog wat lager ligt.
In ieder geval succes met een volgende test en waarschijnlijk gefeliciteerd.
Liefs Lotte

hoi allemaal
tot nu toe nog geen duiveltjes......misscien komen ze nog ik wacht nog af tot woensdag.....dan ga ik weer testen....ik houd jullie op de hoogte.
kuss lau

Hoi Lautje,
MISSELIJK!!!!!!!! MISSELIJK !!!!!!!! en NOG MISSELIJKER!!!!!!
Niet meer en niet minder.
Ik was al misselijk voor ik mijn nod nog moest krijgen en deze misselijkheid wou maar niet weggaan.Nou heb ik er nooit bij stilgestaan dat het door een zw schap zou kunnen zijn, ik zou toen over een week gaan trouwen en dacht dat het zenuwen waren... niet dus, kwamen we in dezelfde week van de bruiloft achter.Heb een test gedaan waar een heel dun   streepje tevoorschijn kwam
Nou veel succes jij en ik hoop voor je dat de rode zee zich de komende 9 maanden niet laat zien!En ik hoop ook voor je dat je niet misselijk bent dat is geen pretje
groetjes!!

hallo hallo..

ik kwam er vrij snel achetr dat ik zwanger was..3 weken was ik toen.
ik merkte het al aan me kat..die liet me geen moment met rust..

en toen kwam het he..?toen ik de test had gedaan..

moe,misselijk,chagerijnig,geen zin om me op te maken,geen puf...
en hou dat maar verborgen.

op me werk maar gezegd dat ik een winter dipje had,
nu ben ik 14 weken en 6 dagen en iedereen weet nu waarom die weken zo ellendig waren..!!toen ik een week of 12 zwanger was ging alles beetje bij beetje weg..

succes

kussssssssssssssssssss

Terug
Bovenaan