Een vraagje ????????????

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames
Waar heb je meestal last van als je de eerste weken zwanger bent???
en heb je dan ook af en toe ook echt last van je lies????
Dames die zwanger zijn of zijn geweest graag veel reacties en ziet je buik er dan op gezwollen uit ik heb namelijk het gevoel dat ik zwanger ben maar ik moet nog even wachten. Ik sta de laatste week echt duizelig op en met een honger gevoel maar tegelijk ook misselijk ook last van me rug en lies links onder en opgezwollen handen,vingers ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.HOOR GRAAG VAN JULLIE!!!!!!!!
alvast bedankt
Groetjes malika

Hoi Malika,

Ik zie mezelf weer als ik je bericht lees. Zooooooo onzeker over alles...
De 1ste 3 wkn had ik nergens last van alhoewel ik wel het gevoel had zwanger te zijn. Het voelde anders als normaal. Daarna 3 wkn heel erg misselijk geweest en al vrij snel last van pijnlijke opgezwollen borsten. De laatste 3 weken ook af en toe duizelig wakker worden en af en toe steken in mijn lies. Op dit moment veel last van mijn rug en mijn lijf geeft precies aan wanneer ik iets moet eten anders wordt ik misselijk. Verder veel brandend maagzuur en boeren (sorry maar t is echt waar).
Ik ben nu 10 wkn en 2dgn zwanger.
Heb je al een test gedaan of nog niet?
Nou succes meid en ook ik heb wel 6 testen gedaan dus joh blijven proberen maar.

Groetjes Loraine

hoi,

Na   het lezen   van   je   berichtje,dacht   ik   ja   da t is   ook   alweer zo..

ik   heb   net   een   miskaraam gehad   overigens   maar   had   toen   ik   dacht   da t ik   zwanger   was ook   last   tekkerig   gevoel   in   mn   lies!!
En   smorgens   wat duizelig verder eigenlijk   niet.

succes met zwanger   worden..

liefs maagd

Terug
Bovenaan