een vraagje

A

Anoniem

Guest
hallo dames..ik had even een vraagje ik moest vandaag ongesteld worden maar nog niks te bekennen..ik zie wel duidelijk aders bij me borst lopen en had ook steken bij me linkerborst..wie heeft dat ook gehad?en weten jullie misschien als je bij je ha test of het vergoed wordt door je ziekenfonds? groetjes maris

hoi hoi,

die duidelijke aders kwamen bij mij pas later in de zwangerschap dus kan ik verder niet veel duidelijks over zeggen

over de test bij de huisarts:
die wordt normaal niet vergoed die moet je toch zelf betalen omdat er niks "medisch" achter zit, zoals namelijk geen goed werkende pil anders ofzo

dus kun je net zo goed een thuistest gaan halen

gewoon een goedkopen hoor

succes met testen

groetjes moekje 34wkn

hoi ,
wbtft aders in je borsten die had ik ook bij al mijn zwangerschappen(5) pas later,het feit dat je nu wat ziet kan verband houden met een eventuele ongi die eraan komt omdat je borsten meestal opgezwoolen zijn onder de invloed van hormonen.

test bij de dokter wordt niet vergoed.

succes ,yvonne

Hoi Mariska,

Ik heb tot nu toe geen aders over mijn borsten lopen, maar misschien komt dat nog wel dat weet ik dus niet.

Wel had ik in het begin van mijn zwangerschap steken in mijn borsten, daar denk ik nu pas aan nu ik jou verhaal lees.
Ik had dit namelijk wel vaker gehad.
Dus ja of het dan door het zwanger zijn komt weet ik niet.

En ook volgens mij word een test niet vergoed zoals als eerder vermeld, maar zoveel kost een thuistest niet en ze zijn net zo betrouwbaar.
Vroeger moest je dit met ochtendurine doen wat nu niet persee moet maar het word wel aangeraden.
Je ochtend urine bevat namelijk de hoogste waarden van de dag dus ben je altijd zekerder.

Bij mij duurde het nog geen minuut voor de 2 streepjes knalroze werden, maar ik was toen ok al 2 maanden zwanger hahaha.
Ik was de maand van tevoren ongesteld geweest althans dat dacht ik toch, maar het bleek om een innestelingsbloeding te gaan.

Mocht je toch zwanger zijn wens ik je een hele fijne tijd !!!

Liefs Esther ( 20 wkn en 4 dgn )

hi,

ik heb ook erg duidelijk aders  over me borst lopen echt niet te  missen en ik ben pas 6 weken zwanger maar ik had ze ook al een paar dagen voor dat ik de test gedaan had. maar om het echt zeker te weten moet je toch echt een test gaan doen.
veel geluk en een  fijne tijd toe gewenst groetjes nimfje  

Ik had die aders ook al heel snel! En mijn borsten waren nog ingestort van mijn vorige zwangerschap en ik kon nu al zien dat ik zwanger was: opeens had ik mijn oude borsten weer terug! Het kan dus snel gaan (ben nu 4,2 weken zwanger).

Ik zou lekker zelf testen hoor, net zo betrouwbaar. Ik vond de digitale test van clear blue ideaal.

Groetjes,

Eveline

Terug
Bovenaan