Een vraagje

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Ik ben dinsdag 18 weken zwanger. Tot nu toe heerlijke zwangerschap en zonder al te veel "kwaaltjes". Nu heb ik sinds twee dagen wat last van buikpijn, als ik lig is er helemaal niets aan de hand. Maar alsik loop, of ga zitten (of staan) voelt het nogal trekkerig en als buikpijn. Ook heb ik af en toe steekjes gewoon onder in mijn buik. Herkennen jullie dit? Ik leest dat bandenpijn echt in je liezen zit??!Kan het zijn dat ik goed aan het groeien ben? Ik heb geen bloedverlies en het hartje klopt mooi door (heb zelf een doptone). Ben nieuwsgierig naar jullie ervaringen....Hier voor heb ik 3 vroege miskramen gehad dus ben erg onzeker...
Alvast bedankt!
Liefs Sarah

Het kan bandenpijn zijn... Bij mij deed het pijn zodra ik mijn benen/heupen bewoog zoals met opstaan van de bank, benen over elkaar doen enz...

/>

hoi hoi

ik denk dat je je geen zorgen hoef te maken hoor ook ik had hier last van deze periode,maar volgens de vk was het idd bandenpijn hoeft dus niet alleen in de bekken te zitten...
en kijk nu ben ik 30weken dus alles zat goed bij mij

dus geniet van je zwangerschap

groetjes patricia

Hoi hoi,

Kan bandenpijn zijn hoor. Ik heb er ook wel last van. Ook herken ik wel je verhaal van een trekkerig gevoel in de buik. Ik denk dat het met de groei te maken heeft. Ben nu zelf ruim 24 weken en alles gaat prima. Waar ik verder ook wel last van heb, is een harde buik als mijn blaas te vol zit... dan trekt het ook, maar voelt je buik echt als een harde bal aan.
Maar goed, als je het niet vertrouwt, gewoon even met vk overleggen hoor! Zij weten het toch het beste.

Succes!

Groetjes

heyhey.

ook ik ken de pijnen hoor. aan de zijkanten van mn buik en aan de onderkant.

als de pijn blijft aanhouden, kan je dit tegen je vk zeggen. waarschijnlijk zal ze dan zeggen dat je fysio kan nemen.

bij mij helpt de fysio echt! heb nu 4 lessen gehad en veel oefeningen meegekregen.

sindsdien heb ik een heel stuk minder pijn. ( heb ook nog bekkeninstabiliteit)

succes en fijne feestdagen.

liefs, do

Terug
Bovenaan