een vraagje

Hallo iedereen,

ik weet pas sinds vandaag dat ik zwanger ben..
nu weet ik helemaal niet eens hoe het nu verder moet
maar toch..
ik heb een misschien wel erg stomme vraag:
momenteel ben ik dus vijf weken zwanger
en over vier weken zou ik samen met mijn vader gaan bungeejumpen..

is het dan ook al schadelijk?

Hoi,

Van harte gefeliciteerd.
Wat je nu allemaal moet doen, allereerst, genieten :)
Afspraak maken bij verloskundige. Voor de twaalfde week kraamzorg aanvragen.
En dat bungeejumpen, weet niet of dat schadelijk is of niet.
Ik zou het niet doen. Maar dat ligt bij mij persoonlijk. Weet ook helemaal niet of het schadelijk is.
Dus misschien heeft iemand daar antwoord op. Als me nog wat te binnenschiet wat te regelen, dan kom ik het ff vertellen :)

Maar vooral, genieten meid!

Ik denk dat het geen kwaad kan, de baby ligt nog helemaal achter je schaambot. Je mag dan bijv. ook nog skieeen. Maar voor de  zekerheid kan je het het beste even aan een verloskundige vragen.

Ik zou het niet doen, 1e 3 maanden is het vruchtje best gevoellig en kan het door hard vallen enz. misgaan. Met bungeejumpen maak je ook een behoorlijke vaart. Mijn advies is wachten tot na je zwangerschap!

Groetjes

gefeliciteerd met je zwangerschap!!
ik zou zelf het risico niet willen lopen. mijn neef heeft een tijdje geleden ook gebungeejumped.  hij heeft een tijdje 2 mega bloeduitstortingen rond zijn ogen gekregen door de druk van de val.
maar als je het echt zeker wil weten, zou ik het ff aan de vk vragen!

Groetjes,
Petra

Ik begrijp dat je je had verheugd op het bungeejumpen. Of het echt schadelijk is, is natuurlijk de vraag. Ze zeggen dat als je baby goed ingenesteld is, je het er niet zo gemakkelijk meer 'uit' krijgt. Maar de belangrijkste vraag is: wil je dat risico lopen? En wat als je het toch besluit te doen en het daarna misgaat? Persoonlijk zou ik dat niet kunnen verdragen, maar jij bent de enige die dat kan beslissen voor jezelf.

Ik zou in ieder geval contact opnemen met een verloskundige bij je in de buurt. Dan kun je alvast je zorgen bespreken en een afspraak maken voor je eerste controle.
Verder zou ik je de tip willen geven om een goed zwangerschapsboek te kopen, zoals bijv. Veilig zwanger van Mariel Croon. Daar staat  alles in, dat kan je een hoop rust geven tijdens de zwangerschap.

Geniet er van!

Groetjes, Marisa

Hey hoi!

Ik heb op internet veel gezocht over sporten tijdens je zwangerschap enzo...
En ik heb ook gelezen dan bungeedumpen echt NIET goed is tijdens je zwangerschap, in wat voor fase je ook zit..

Groetjess..

Terug
Bovenaan