een vraagje

Hallo allemaal,

Eigenlijk hoor ik niet op dit forum maar aangezien jullie (helaas) veel ervaring hebben wou ik een vraag stellen.
Ik loop sinds kort bij de gyn en ben al 2 keer geweest voor een inwendige echo.
De eerste was op 16 November en op 18 November begon ik ineens licht bloed te verliezen. (dacht komt vast door de echo)
En ik heb er nog steeds last van, 2 weken en 4 dagen nu.
de laatste echo was 2 weken geleden.
De eerstvolgende afspraak is pas 14 december.
Moet ik me nu zorgen maken? Contact opnemen met de gyn?
Jullie hebben waarschijnlijk al een hoop inwendige echo's gehad......hadden jullie ook zolang bloedverlies?? wat moet ik nu doen??

alvast bedankt voor jullie hulp,

groetjes Bri

Hoi Bri,

Ik heb zo vaak inwendige echo's gehad dat ik ze niet meer kan tellen onderhand. Ik heb daarna nog nooit bloed verloren. Het kan zijn dat je bloed verliest omdat er een klein haarscheurtje is ontstaan en dit kan absoluut geen kwaad maar dan bloed het niet zo lang als je het mij vraagt. Ik zou voor de zekerheid even het ziekenhuis bellen en dit verhaal vertellen. Zij kunnen je ongetwijfeld meer vertellen over een eventuele oorzaak.

gr.inge

Hoi Inge,

bedankt voor je antwoord.
Ik heb inmiddels al gebeld maar had het net zo goed niet kunnen doen.
volgens de assistente was het niet levensbedreigend en kan het van alles zijn.
Ik moest maar de afspraak van 14 december afwachten.
ze had wel gekeken of het eerder kon maar de eerstvolgende datum was 21 december....dus dat schiet niet op.
Het was niet echt een geruststellend gesprek ofzo.
Dus wacht ik maar gewoon braaf af.
Misschien stopt het bloeden vanzelf wel weer.

nogmaals bedankt voor je berichtje.

groetjes Bri

Helaas reageren ze vaak zo inderdaad in het ziekenhuis! Laat het kaas niet van je brood eten hoor! Ik heb in die 3 jaar wel geleerd dat degene met de grootste mond het meeste voor elkaar krijgt!
Het kan inderdaad van alles zijn natuurlijk en het hoeft niets negatiefs te zijn maar ik kan me voorstellen dat je baalt dat je pas laat terecht kan voor die afspraak.

gr.Inge

He Bri!!!!

Ik zag je naam en dacht; meteen even reageren! Ik zit hier inmiddels alweer een tijdje, al lees ik niet meer zo vaak! Ik wou er niet meer zoveel mee bezig zijn, vandaar!!! Hoe gaat het nu met jou??

Ook ik heb meerdere echo's gehad en geen bloed, dus wel apart! Wat doen  ze dan onaardig he?! Ik heb dat ook steeds. Ze weten je niet op je gemak te stellen. Eigenlijk heel raar; als ze dat zouden doen, dan maken wij ons met zijn allen misschien ook wat minder zorgen, toch?

groetjes Kim  

hallo hallo,

niet de kaas van mijn brood laten eten.....hmmmm die ga ik onthouden!!
sjonge ....3 jaar is echt lang!!!
Heb al een paar keer stiekem meegelezen op dit forum en las steeds vol spanning je berichten.
lijkt me heel erg moeilijk als je al zolang bezig bent.....

heeeeey Kim!!!!

das lang geleden!!
hoe gaat het nu met je?????
nog steeds niet zwanger dus??
wat is de volgende stap bij jullie??

liefs Bri

He Bri,

Nee nog steeds geen goed nieuws. Ik heb inmiddels alle onderzoeken ondergaan en daar is niks uitgekomen. Nu is het afwachten dus. Als ik in oktober nog niet zwanger ben, dan beginnen ze met IUI. Het is wel moeilijk hoor; aan de ene kant ben je blij dat er niks uit die onderzoeken komt, aan de andere kant gebeurt er nog niks en is het nog lang afwachten!

Hoe is het nu met jou dan? Welke ronde zit je inmiddels? Is je cyclus al wat korter?

gr. kim

hoi Kim,

Balen dat je nu eigenlijk nog niks wijzer bent....en dat je gewoon weer een jaar moet gaan proberen.....dat schiet niet echt op dan.
Hopelijk gebeurt het toch ineens spontaan dan!!

Ik heb nog steeds een lange cyclus.
Ik heb 2 echo's gehad om te kijken of de folikels groeien maar helaas er was helemaal niks actief....dus geen eisprong.
en mijn schildklier was niet goed maaaar dat kon toeval zijn dus moest ik daarvoor opnieuw bloed laten prikken.
En het LH gehalte was veel te hoog en de gyn zei dat de aanloop naar je eisprong dan te lang is en je geen eisprong dan hebt (ofzoiets)
moet nog tot 14 december wachten en krijg ik alle uitslagen.

ik moet wel heel eerlijk zeggen dat ik niet had verwacht dat de ha me door zou sturen naar de gyn toen ik hem belde.
Nu ben ik wel blij want er is toch iets niet helemaal in orde.
dus ik ben heeeeeeel erg benieuwd naar  de uitslag.

ben ook wel benieuwd wat bij jullie de volgende stap is hoor, gaat er toch nog iets gebeuren of moeten jullie echt een jaar aankijken??

veel succes,

liefs Bri  

Terug
Bovenaan