heey dames
Ik zit nu op dag 22 van mijn cyclus, nadat ik dus 22 dagen begon te bloeden door een mk! Ik zat toen pas op dag 40 dus een vroegtijdige mk!
Ik ben toen naar de gyn geweest en ben op dag 3 gewoon begonnen met clomid slikken! Dat vond de gyn de beste oplossing!
Heb toen op dag 12 de eerste echo gehad en toen waren ze redelijk gegroeid! Wel had ik nog steeds last van bloedverlies.
Toen moest ik op dag 16 terugkomen en ze waren in die paar dagen flink gegroeid (ik had er 2) en toen heb ik ook gevraagd hoe het kwam dat ik nog steeds bloedde en het andwoordt was dat het ws door die mk kwam en het was niks ernstigs!
Nou moest ik afgelopen donderdag weer heen op dag 19 en ze had verwacht dat de eitjes gesprngen waren maar niks was minder waar, ze warem 31 en 32 mm dus dat is flink groot! Nu moet ik maandag op dag 23 weer terugkomen en dan moeten ze ws wel gesprongen zijn!
Maar ik bloed nog steeds dus ga dat wel even weer navragen morgen vindt het wel een beetje apart! Hebben jullie hier ervaring mee??
kus kus
cora