Een vraagje??

Hallo dames,

Mijn zoontje is nu 15 weken en soms heeft hij dunne ontlasting.
Hierdoor komt het ook buiten zijn luier en zijn rompertje wordt dan vies.
Ik heb dit al meerdere malen meegemaakt, ik doe de luier wel goed om en het is van Pamper dus is het wel vreemd natuurlijk.

Maar mijn vraag is hoe krijg je zijn rompertkes weer schoon?
Iemand advies voor mij?
Ik heb er al een paar weg moeten gooien omdat het plekje niet af wilt

Maria

Hoi,

Wat ik altijd doe, is goed heet water pakken en daar biotex bijdoen ( en de romper natuurlijk). 24 uur laten weken en daarna op 60 graden wassen!
Daarna zijn je kleren weer mooi schoon.

Succes, Anneke

hi hi,...da's een goeie dat je de romper er dan wel bij moet doen!!

ik vergeet dat nog wel eens! en dan maar mopperen dat de vlekken er niet uitgaan haha!

En vooral zo snel mogelijk wassen! Oxi Vanish wil ook nog wel eens wat goeds doen. Gewoon een schepje bij je waspoeder en klaar! Ik merk trouwens ook dat het er soms niet na één keer wassen uit gaat, maar wel na een paar keer. Het is ook zonde om alles weg te gooien, toch?

groetjes,
Sabine

Als ik de vlekken er niet uit krijg, krijgt ze het rompertje gewoon weer aan, tja, wie over zijn kleren heen poept....

Ik doe dat rompertje dan natuurlijk niet meer onder een jurkje (dat gaat mij ook iets te ver), maar onder een spijkerbroek met trui gaat nog wel, zeker als het alleen maar bij het randje gelekt heeft.

Ik had het trouwens heel erg bij de New Born luiers (gele pakken van pampers), terwijl ik er bij de groene pakken in dezelfde maat weer geen last van had, ik weet niet welke luiers je geeft, maar misschien heb je er wat aan!

Groetjes Ilona

zoals al gezegd;meteen weken.ik doe dat in vanish  oxi action.ik heb een paar shirtjes en rompers met groentevlekken.die doe ik toch maar gewoon weer aan en na 2/3 keer wassen is het er alsnog weer uit.

quote: ieloon reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-07-2007 13:42:32'));

Als ik de vlekken er niet uit krijg, krijgt ze het rompertje gewoon weer aan, tja, wie over zijn kleren heen poept....

Ik doe dat rompertje dan natuurlijk niet meer onder een jurkje (dat gaat mij ook iets te ver), maar onder een spijkerbroek met trui gaat nog wel, zeker als het alleen maar bij het randje gelekt heeft.

Ik had het trouwens heel erg bij de New Born luiers (gele pakken van pampers), terwijl ik er bij de groene pakken in dezelfde maat weer geen last van had, ik weet niet welke luiers je geeft, maar misschien heb je er wat aan!

Groetjes Ilona

Hoi,
Ik had juist helemaal geen last toen ik new born gebruikte, het is met de groene pas begonnen. Dus andersom hahahhaha

Terug
Bovenaan