een vraagje

A

Anoniem

Guest
jayden poept elke dag nu is het de ene dag iets harder dan de andere dag
vanmorgen was het zo dun er was alleen kleur te zien en te ruiken het zat tot aan zijn nek toe zijn dit nou spuitluiers door tanden of is dit diarree
groetjes sil

ja das altijd een beetje moeilijk he, dinand heeft sinds gisteravond spuitluiers, en vanmiddag en vanavond dus ook tot aan zijn nek, ook had hij wat verhoging, maar ik weet ook niet goed waar het door komt, want bij tandjes kunnen ze ook iets verhoging hebben, en ik kan nog niets zien en voelen in zijn mondje.... dus ik weet ook niet goed wat het is, even afwachten denk ik, heeft jayden verder geen verhoging of luieruitslag/( niet dat dat perse hoeft hoor bij het doorkomen van de tandjes)

groetjes susanne

Hoi,

Ja is moeilijk en lastig he?? maar diaree is meestal waterdun, en spuitluiers toch wat dikker... een beetje vla-achtig zeg maar...En de spuitluiers ruiken hier echt typpisch.. echt zuur...  hahaha wat een vies praatje

Suc6 ermee wat het ook moge zijn!
Debby mv B'Elanna

het leek echt water normaal is het idd net vla tanden zitten er ook aan te komen maar dat denk ik al vanaf april toen had die al allemaal bulten in zijn mond ik heb eigenlijk niet gekeken of dat die verhoging had maar als die warm is voel ik het meestal wel
afwachten dus

En verhoging met tandjes hoeft niet persee hoor!
Hier zijn de 1e 8 doorgekomen zonder koorts/verhoging.
Alleen spuitluiers en jengelig.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan