Een vraagje

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Sinds mijn vruchtbaarste dag (afgelopen zaterdag) heb ik af en toe ongi-achtige krampen en een zeurderig gevoel in mijn onderbuik.
Ook wel redelijk slijmverlies gehad. Inmiddels zijn we toch zo'n 6 dagen verder en nog steeds die zeurderige pijn.
Heeft iemand een idee wat dit kan betekenen? We hebben die week 1x sex gehad, niet noemenswaardig. En eerlijk gezegd denk ik niet dat ik zwanger ben. Vraag me meer af of er meiden zijn die dit herkennen?
(Alhoewel ik bij mn eerste ook veel buikpijn heb gehad, maar dat was pas later)

Liefs Reneke

Hoi Reneke,

Ik weet niet hoelang je al gestopt bent met evt. anticonceptie, maar bij mij was het de eerste maanden nadat ik gestopt was met de pil dat ik heel veel voelde na mijn ei. Ik dacht elke keer dat ik zwanger was, maar het bleek gewoon ontpillen te zijn.

Maar ja....het kán natuurlijk ook een teken van zwangerschap zijn....

Groetjes!!

Ik had er deze maand ook last van. Het duurde een dag of vier/vijf. Nu is het weg en heb opeens gevoelige tepels.
Ik begrijp van de een dat het kan duiden op een zwangerschap en van de ander dat je meer dingen voelt omdat je meer op je lichaam let.

Wanneer kan je gaan testen?

@chantal83 Vanaf je NOD. Ben je al overtijd? Spannend hoor!

Hoi hoi,

Sinds april slik ik al geen pil meer.
Laatste keer was mijn menstruatie ook ineens veel heftiger, was gewoon niet leuk meer. (Dé reden waarom ik als 15jarige ooit aan de pil begon)
Ik moet volgende week zondag pas ongi worden, dat duurt dus nog ff.
Bedankt voor de reacties. We wachten gewoon af.

Liefs Reneke

hey lieve kindjes,

Nee ik verwacht mijn menstruatie volgende week donderdag/vrijdag.

Moet nog even wachten.....zucht

en jij?

groetjes chantal

Terug
Bovenaan