Een vraagje....

Voelt een beetje als een rare vraag, maar ik stel hem toch want ik snap er zelf niet zoveel van.
Ik ben inmiddels zwanger van mijn tweede , maar waar ik nu last van heb had ik bij de eerste helemaal niet. Dus ik vroeg mij af of er misschien iemand is die dit herkent... Ik heb echt enorme stemmingswisselingen.. van echt super vrolijk naar echt heel sip. Ik herken dat helemaal niet. En ik vond het zo raar omdat het zo vroeg in de zwangerschap is ( nu 6 weken)... En het is ook zo vervelend voor mijn mannetje die weet gewoon soms niet wat hij met mij aan moet ( hihi). Kennen jullie dit. Kan dat erbij horen?

Liefs

Hoi,

Ik snap je helemaal, ik ben nu ook 5 bijna 6 week van de 2de en ik heb het gevoel of ik al over de 3 maand ben door al die kwaaltjes. Bij de eerste was ik veel moe en had k maagzuur, maar bij deze heb ik enorme stemmingswisselingen en mijn man hoeft maar naar mijn borsten te kijken of ik roep al "auw".
Dus het is helemaal geen vreemde vraag, ik hoop dat dit snel weer overgaat. Voor mijn zoon en man, voordat ze gek worden.

Wendy

Hey,
Dat herken ik helemaal :) Ik ben nu 7,5 week& heb ook heel erge stemmingswisselingen.. Het ene moment ben ik heel vrolijk en het volgende moment barst ik in tranen uit.. of ik reageer heel fel.. Schrik soms van mn eigen reacties :p
Daar had ik voor mijn zwangerschap geen last van. Voor mijn mannetje ook wel lastig, maar hij is gelukkig heel lief en geduldig.

Liefs

"gelukkig" dat jullie dat herkennen, Ik begreep er echt helemaal niets van. Ik hoorde wel eens van huilbuien enzo. maar die wisselingen van het ene naar het andere kende ik niet......

Ik hoop voor jullie ook dat het snel weer over gaat... en voor mij natuurlijk ook, want ik word er nu al gek van!! hihi

Liefs

Terug
Bovenaan