een vraagje

Hoi meiden!

Hoe gaat het met iedereen?

Ik vraag me eigen af wat een baby snachts aan heeft... Misschien een gekke vraag, maar ik zie nergens op een uitzetlijst pyama's of iets staan!

wie kan mij helpen ;)

Liefs,

wij houden vaak gewoon de kleertjes aan die het overdag aan heeft. tenzij bijvoorbeeld een spijkerbroekje aan heeft dan vervangen we dat voor een zacht broekje of dus een piama. meestal wel de eerste 3 maand ongeveer. heb zelf eigenlijk geen piama' s in kleine maat. ik zal persoonlijk dus hooguit 2 dan misschien aanschaven
zal per persoon verschillen wat ze doen.

mijn idee er achter is dat een kleine baby niet heel vies wordt (op misschien wat spugen een keer na.)
en ik vind het onnodig storen van telkens kleren wisselen. kleintjes zijn soms niet de makelijkste om aan te kleden. handjes die door mouwen moeten enzo :)

ik wisselde ook niet altijd van kleding hoor.
broek en sokken uit en lekker in de kleine slaapzak onder een lakentje en dekentje en klaar.
en in de eerste weken zelfs gewoon met alle kleren aan in bed. Die kleertjes zijn toch over het algemeen super zacht.
alleen het spijkergoed ging bij ons uit

Ook hier hebben de kids de eerste maanden in hun zachte babykleertjes geslapen. Na een paar maandjes slaapzakje en evt onder dekentje en lakentje.. (ligt aan temperatuur buiten). Mijn eerste pyamatjes waren mt 68.

hier net zo.
Alle kids kregen hier ook vaak de zogeheten Boxpakjes aan!
Lekker makkelijk en lekker zacht.
Ook is et vaak zo dat de kleeertjes hele kleine maten al heel zacht en 2delig zijn dus zoiezo erg makkelijk.
Mijn ervaring (ik heb al een zomerdochter) is ook dat ze met een week of 3 al zonder broekje in bed lag omdat het gewoon te warm was.
Wat is wel deed bij elke kleine is zorgen dat ik in ieder geval 3 rompers met lange mouwen had.

Erg handig!!!

Terug
Bovenaan