een vraagje

A

Anoniem

Guest
ik ben begonnen met klussen nou was mn eisprong 2mei ,maar voel nou allemaal steke in mn borsten en allemaal rommelen in mn buik kan het zijn dat je het zo vroeg al kan voelen?

Ik heb het wel eens gevraagd aan mijn gyn en je kan vanaf 7-10 dagen na bevruchting evt al wat voelen. Tis vroeg maar wie weet meid!

Ik hoop voor je dat t zo is,maar je lichaam kan je ook goed voor de gek houden! Nog een paar daagjes wachten en dan kan je testen! Succes met wachten, wat duren de weken dan toch lang he!
Gr Bowi

ja indd maar we doen het allemaal voor iets mooi,is het niet zo dan maar de volgende ronde beter!

Hoi, je moet afwachten en je zelf niet helemaal gek maken. Maar het kan zijn dat je al snel wat voelt. Ik voelde 2 dagen na mijn eisprong dat ik zwanger was. Ik hoorde van iedereen op deze site dat dit niet kon, maar was wel zwanger. Een week na de eisprong had ik steken in mijn borsten en een gevoelige onderbuik.
Het hoeft niet te zijn dat dit bij jouw ook zo gaat, bij iedereen gaat het weer anders! De ene heeft wel klachten en de andere niet.
Fixeer je niet op je klachten en je kan 4 dagen voor je NOD een test doen. (een snelle test). Daar wordt ook wisselend over gesproken, maja ze verkopen deze testen niet voor niks, zou je zeggen.

Succes ermee
Yvonne

Terug
Bovenaan