een vraagje

A

Anoniem

Guest
vorige maand moest ik 8 dec. ongi worden maar werd het met 27 dagen op 7 dec.
Nu moet ik het 3 jan.(als ik uit ga van de 27 dagen) weer worden en vanaf 31 dec. verlies ik bruinig/roze afscheiding dus ik dacht ja dan wordt ik het morgen (dus gister). gister ook bruinig/roze afscheiding en vandaag dus weer. Ik voel wel ongi krampen dus zal het morgen dan wel echt worden maar vanaf wanneer bereken je nou? moet ik de 31e al mee tellen of pas als je echt bloed verliest?..Dit heb ik trouwens nog nooit gehad 3 dagen voor ik ongi wordt. meestal heb ik het altijd 1 dag van te voren.

liefs!!

Pas als je echt bloed verliest. En als dat na 18 uur s avonds is, geldt de volgende dag als dag 1.

Sterkte
Wenser

ok dat wist ik niet.. zal het onthouden..ik ben het nog niet. krampen zijn weg en de bruin/rozeverlies ook..ik wacht af..zal morgen ochtend wel als ik wakker wordt..meestal s`ochtends..

thnx voor de reacties. xxx

Misschien een gekke vraag maar heb je een zwangerschapstest gedaan? Als je beginnende ongi nu weer weg is, zou ik ff een testje doen......

nee geen test gedaan..maar voel mij ook niet zwanger dus zal het morgen denk ik gewoon echt worden..meestal heb ik 1 dag van te voren wat ik beschreef, vind het vreemd dat het vanaf de 31e nu zo is en niet door zet.

ja hoor en ik ben het weer geworden..dacht het al wel...helaas..op naar de volgende ronde.

Terug
Bovenaan