Een vraagje

Hoi meiden ik zat eerst ook bij het mei forum,maar dat is helaas in okt mis gegaan.
Nu ben ik opnieuw zwanger 7 en 4 dgn.
Nu ben ik 15 Jan naar de verloskundige geweest omdat ik kramp had en een bloeding ik heb toen aan de vk gevraagd of het een tweeling kon zijn,maar we zagen er mar 1 met hart activiteit. Gelukkig maar.

Nu ben ik vandaag weer geweest omdat ik steeds bruine afscheiding heb en ook lichtroze afscheiding bij het plassen.
Ik ben vandaag weer even kunnen komen en toen zagen we 2 ik moet moren voor controle naar het ziekenhuis voor een echo.1 kindje doet het goed en van de ander heb ik geen hart activiteit gezien.

Ik weet dat er hier in het forum nog iemand dit heeft gehad,maar weet niet meer precies wie.
Ik wil even weten hoe het nu met haar is?

Liefs rian

Hi. Een familielid was zwanger van n tweeling. Een met hart en de ander zonder. Aanvankelijk groeiden beiden kindjes. De vraag zou zijn of het kindje zonder hart zou parasiteren op t kindje met hart of dat die vrucht zou afsterven. Op n bepaald moment is de vrucht zonder hart gestorven en door t lichaam opgenomen en verdwenen. Het overgebleven kindje is Nu een prachtige meid van 3 jaar oud. Kortom..... Relax sit back. De natuur regelt t vanzelf. Makkelijker gezegd Dan gedaan natuurlijk maar van t alternatief Wordt je ook niet vrolijk. Succes!

Hoi ja hoor alleen maar zulke verhalen inderdaad.

Ik hoop ook dat het gewoon goed blijft gaan,maar ik heb al 2 keer een miskraam gehad dus de angst zit er heel erg in ook al heb ik nu al 2 keer het hartje zien kloppen van het ene kindje.

Ik moet morgen naar het ziekenhuis voor een echo en dan kijken ze of het kindje met hartactiviteit op schema ligt maar de vk dacht van wel,ze kon niet goed meten omdat de echo niet heel duidelijk beeld gaf er lag een waas overheen, daardoor konden we het tweede kindje ook niet goed zien.

Ik ben nu positief en probeer nu te genieten van dat wat ik gezien heb.

Hoi Rian-Sanne,

Ik ben zwanger van 1 kindje (nu 17w 4d) en ik heb ook een vroege echo gehad met 7 weken. Er was toen geen hartje te zien en ze konden het ook niet goed opmeten, er werd gezegd dat ik 20 procent kans had dat het goed was.
Toen ik 9 weken was weer een echo gehad en toen was het gewoon goed, kloppend hartje en goed op schema. En het gaat nog steeds goed, ik voel het al een paar weken elke dag bewegen...!
Dus er was niks aan de hand, het is gewoon nog zo klein om het goed te zien.

Hoop dat het bij jou ook goed is, ook met het 2e kindje! Sterkte,

Groetjes,
Women

Hoi meiden,

Vandaag geweest voor de echo in het ziekenhuis.

Ik ben nu 8 wkn het vruchtje is 16 mm en deed het goed hartje klopte beweerd goed de armpjes en beentje zijn in aantocht,ziet er dus allemaal goed uit.

Gisteren zagen we een tweede vruchtzakje maar dat bleek een bloeding te zijn achter het vruchtzakje.
Een haematoom noemen ze dat kon geen kwaad voor de kleine.

Wel kon het dat ik nog bloed ga verliezen,maar zolang ik gen krampen krijg is er niks aan de hand.

Gelukkig maar nu maar genieten en hopen dat de 12 wkn snel daar zijn.

Terug
Bovenaan