Een vraagje!!

Hallo allemaal,

Misschien een heel raar vraagje, maar Milan is nu 6 en halve week en ik ben nu 4 weken geleden gestopt met borstvoeding, wanneer heb je ongeveer je oude cupmaat terug van voor de zwangerschap of krijg je die niet meer terug?

Liefs Karolien

Hoi,

Ik heb na de eerste zwangerschap nooit meer mijn oude cupmaat terug gekregen.
Heb toen 4 maand bv gegeven en daarna waren mijn borsten veel leger en slapper.
Denk dat het nu weer hetzelfde is helaas.
Sommige vrouwen houden wel vollere stevige borsten over naar de bv.
Lang leve de push up bh!

Ik ben vandaag precies 10 weken geleden bevallen en heb mijn oude maat ook niet terug. Slappe was hiero maar wel groter dan eerst. Heb maar 5 dagen borstvoeding gegeven.
Inderdaad lang leve de push up!! :)

Ik wil wel wat van je mee Karolien:)
Ik wordt hier niet echt blij van namelijk;-)
Had wel gehoopt dat mijn borsten iets voller zouden blijven.
Hoop voor je dat het nog iets minder wordt.

Ik heb geen borstvoeding gegeven, ik had geen voeding (bij de oudste ook niet) maar mijn borsten waren wel groter en zijn nu bijna weer normaal, gelukkig! Ik had cup D en nu cup F dus ik ga graag weer terug!

Ik heb 3 jaar geleden mijn borsten laten opereren, omdat er na zwangerschappen een enorm verschil in mijn borsten was gekomen. Ik had een E en een B borst... :-(
Ik dacht niet meer zwanger te gaan/willen/kunnen worden en dus klaar voor de operatie.
Trots als een pauw toen ik eindelijk twee C borsten had, want heb me lange tijd heel ongemakkelijk gevoeld. Vooral in het zwembad....en met strakke kleding...
Toen mijn hart weer gezond was gemaakt door een operatie en ik nog een goede zwangerschap aan zou kunnen, woog dat voor mij zwaarder dan mijn mooie borsten!
En als ik naar Bodhi kijk, weet ik dat ik de juiste beslissing heb genomen!
Tijdens mijn zwangerschap zijn ze beide gegroeid naar D. Nu ik 8 weken borstvoeding geef zie ik toch dat de eerder al kleinste nu minder gevuld is met melk dan de andere...
Ik hoop zooooo dat dat straks goed komt!
En anders, als het verschil weer extreem wordt, klop ik weer aan bij de plastisch chirurg....
Dat is namelijk niet te verhelpen met een push up bh!! Helaas!!!!

Vanuit het okt forum even meelezen... Ben na 11 weken gestopt met borstvoeding. Saar is nu 16 weken en mijn borsten zijn denk ik nu op een punt dat ze niet meer veranderen. Ben een cupje groter maar ook behoorlijk slapper. Helaas.... Hoop dat het nog een beetje bijtrekt, maar ik heb niet echt veel hoop ;-)

Terug
Bovenaan