Een vriendin is zwanger; ik wil ook zó graag

A

Anoniem

Guest
Hallo!!

Eén van mijn vriendinnen is zwanger!! Ik gun het ze van harte hoor, maar ik wil ook zooooo graag.  En, ze is rond dezelfde tijd gestopt met de pil. Pfffffff.... een beetje gemengde gevoelens nu. Maar, vooropgesteld staat dat ik het haar echt heel erg gun!!
Ze houdt trouwens ook nog eens van dezelfde namen dus zul je zien dat ze nog onze naam kiest ook.

Liefs Benthe

hoi

Tell me about it.... ik was gisteren bij vrienden en daar was een vriedin met zoontje van 12 weken. Ik met kind op schoot, wat een heerlijk gevoel zeg. Zegt de vader van het kind: staat jou ook wel hoor zo ´n kind! Ja of ik dat niet weet..... Anyways gelukkig zond mijn vriendje mij een begripvolle blik. Even volhouden dus.

En dan heb ik nog 2 vriendinnen die bijna gaan bevallen. Het lijkt wel of de hele wereld zwanger is.... behalve ik!

Ik voel met je mee hoor Benthe. Nog even volhouden, het komt goed.

Liefs
Cami

Hier nog 1!
Mijn beste vriendin gaat einde van de maand bevallen van haar tweede!
Ze heeft al een dochtertje van 1,5 en dat is z'on scheetje, bij haar was het allebei de keren in 1x raak...
some girls have all the luck....
Zij is trouwens de enige die weet dat wij zwanger willen worden (op dit forum na dan :) en zij weet ook wel dat zij heel erg veel geluk heeft gehad.
Maar goed meiden ook wij worden zwanger, blijf hoop houden!

Hallo Benthe,

Nooit leuk om te horen dat een vriendin zwanger is terwijl je het zelf zo graag wilt, maar je moet hoop blijven houden en dan moet het lukken toch?

Hoe is het nu met je. OP de hoeveelste dag in je cyclus zit je nu? en heb je al verandering gezien in je templijst??

Nou veel sterkte weer!

Liefs Carina

Heeeeeeeeej Benthe!

Ja, dat valt dan even tegen, he?! Ik kan daar ook erg van balen. Je wilt ook zo graag naar dezelfde dingetjes kijken en het gevoel ervaren.

Maarre...onze tijd komt nog wel, hoor!

Groetjes, Tessje.

Ik ken dat gevoel... mijn beste vriendin is de enige die weet dat wij zwanger proberen te raken en die belde mij om te laten weten dat mijn nicht in verwachting is (daar kan ze goed mee op schieten). Ze deed dit niet om mij pijn te doen maar om het misschien iets gemakkelijker voor mij te maken als mijn nicht het zou vertellen. Ik vond het eigenlijk wel fijn. Nu kon ik heeeeel eventjes in m'n eigen tijd mokken. Daarna smste mijn nicht en heb ik haar gebeld en haar van harte gefeliciteerd. Ik gun het ze ook zeker van harte en ben ook echt blij voor ze.
Ik woon in een klein dorpje en op dit moment zijn er 25 mensen zwanger. Ik denk ook wel eens... iedereen is zwanger behalve ik!!!

maar... geduld is een schone zaak!

Tempen gaat oké, maar ik begrijp er ff niks van.
Tot nu toe nog steeds rond de 36.6.
Maar, mijn temp is ook 36.3 geweest. Het schommelt zo tussen de 36.3 en de 36.6. Eén dag was 't 36.9, maar of dit dan mijn eisprong was?
Ben wel eens bang dat ik hélemaal geen eisprong heb.......

Beetje onzeker nu. Komt wel weer goed. Heb wel last van mijn rug, puistjes, hoofdpijn en buik'pijn'. Maar, mijn temp is 36.6 vandaag. Misschien tot tekenen van ongesteldheid. Hoera, dan zou ik dit keer een 'normale' cyclus hebben.
Nou, tis eventjes afwachten.

Lfs Benthe
Liefs Benthe

Hoi Benthe,

Ik heb dat ook, hoor, dat mijn temperatuur wisselt tussen 36.6 en 36.4. Één keer is ie 36.9 geweest, maar dat was toen ik uitgeslapen had en dus laat tempte.

Op babybrabbel.nl staat een soort grafiekblad dat je kunt uitprinten en dan de lijntjes tussen je temperatuur kan verbinden. Geeft wel een leuk overzicht.

Succes!

Groetjes, Tessje.

Terug
Bovenaan