een vroege miskraam????

A

Anoniem

Guest
ik moest woensdag ongi worden en dat ben ik ook geworden gister. maar nu had ik van zondag tot en met dinsdag zoooooooo''n megabuikpijn!!! ik kon zelfs bijna niet fietsen of lopen.
vandaag moest ik naar de gyn. omdat wij 3 week terug een hsg onderzoek hebben gehad, ik moet over een half jaar terug komen, alles was goed! ik heb gevraagt wat die pijn was, en hij zie ovulatie, maar dat kan niet zei ik omdat ik ongi ben. maar ik ben vandaag wel 4 keer doorgelekt, en dat heb ik nog nooit gehad, zopu het een vroeg miskraam geweest kunnen zijn?? omdat ik ook zo''n buikpijn/kramp in de buik had????

wie weet hier een natwoord op??

Liefs Tamara ronde 18 3e kindje

Hai

Ik kan je niets zeggen uit eigen ervaring, gelukkig. Maar ik sprak vanmiddag iemand die een miskraam had gehad toen ze 4 dagen overtijd was, ongeveer 5 weken dus. Ze had echt een rond bolletje dat naar buiten kwam, niet te missen. Niet zo groot, maar wel duidelijk. Volgens haar kan een miskraam dus niet zomaar ongemekrt je lichaam verlaten... Maar zeker weten doe ik het dus niet.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groeten en succes

hoi

ik heb vorige maand een MK gehad, en net als woedel schrijft, ik kon heel duidelijk zien dat het eraf kwam zeg maar. idd niet ongemerkt en ik was ook 5 weken...dus das lastig voor je. heb je iets gezien? ik had gelukkig geen hele ernstige krampen maar was wel heel vervelend, bloedde wel meer en was langer ongi...mischien kun je je HA een bellen??

veel succes!!

liefs sweety

ik heb ooit met 6 weken een miskraam gehad, zonder dat ik een vruchtje of bolletje heb gezien. dat kan dus best.
groetjes
greet

hoi,

Ik heb met 7 weken een miskraam gehad en ook niets gezien (wel wat grotere stukken zeg maar, maar als je het niet zou weten zou het misschien niet opvallen). Verder heb ik een paar maanden geleden ook zo'n heftige ongesteldheid gehad (kon inderdaad amper nog lopen) dat ik dacht dit is vast een miskraam ofzo? Maar goed, echt weten doe je het dus niet als je niet vlak daarvoor een test hebt gedaan....

Sterkte en succes!

p.s. ik denk dan altijd maar zo, het werkt dan wel allemaal goed dus misschien maar beter voor het volgende ei dan....

heej tamara

ik lees dus net je verhaal.....
maar wat vervelend zech,ik kan je helaas geen antwoord geven!!!!
zo als die andere meiden vertellen dat je dan een bolletje of zo moet vinden,
dat heb ik ook wel eens gehoord...
maar omdat ik dus "waarscheindelijk" ook de voorigr ronde een miskraam heb gehad,
kan ik het mij ook niet herinneren dat ik iets gevonden heb.
maar we goed nieuws dat met de onderzoeken wel alles goed was,maar wat raar dan he dat je dan nog niet zwanger bent....

niet opgeven,lekker door klussen....

liefs en xxx tam80

Terug
Bovenaan