een waare BABY BOOM op mijn werk!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

bij mij op het werk zijn er van de ! 5 ! nu ! 3 ! ZWANGER !!!!!
dus een BABY BOOM!!!!!

dit zijn de uitgerekende datums...
10 maart...collega
6 april... ik zelf
7 april... collega

haha arme baas...maar die van 10 maart is de bazin zelf!!!! (samen met haar vriend doet ze de winkel)

hihi we hebben er vandaag smakelijk om gelachen....

xxxtam80

Hahaha... is het besmettelijk?? In dat geval: strooi nog even wat extra glitters hier rond, ook namens die 2 andere dames!

Grtjs,

Tammy

Hoi,

dat wordt een gezellige dikke buiken boel op je werk!
Lijkt me geweldig om zo over zwangerschappen en baby's te kunnen kletsen.

helaas zit dat er voor mij niet in... want ik  werk in een mannenteam en zwager worden is ook wel handig als je er eindeloos over door wil kletsen!

Fijne zwangerschap toegewenst!

groetjes,
Ikky  

vangen jullie de zwangerschaps glitters!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?

Hoi!

Kan ik solliciteren bij jullie...met een garantie op besmetting van het babyboomvirus????
Zou wel leuk zijn!!

LIefs,Swinnie

Hoi,
Wij hadden laatst 5 zwangere collega's tegelijk.
En nog een collega, die naar een andere werkplek is overgestapt, en een die gestopt is met werken..Dus anders 7. Inmiddels zijn er zes bevallen..allemaal een dochter!!!
Grappig he!
Inderdaad is dat bij ons vaker zo dat er meerdere zijn.
Kortom, een jonge groep vrouwen in de juiste leeftijd om te gaan beginnen aan het moeder zijn..Erg leuk.
Groet R

Zou bij ons wel grappig zijn als mijn collega's vertellen dat ze zwnager zijn. Allemaal mannen met dikke buiken hihihi.

Nee hoor bij ons gaat dat niet gebeuren, werk met allemaal mannen. Maar mijn baas zal wel even rood aanlopena ls ik 'm straks kan vertellen dat ik er weer 16 weken tussenuit ga.

Miep

Terug
Bovenaan