een week na mk nog steeds veel bloedverlies

hoi lotgenoten
afgelopen woensdag heb ik mbv medicatie bij de gyn een mk gehad
Maar heb nu nog steeds mega veel bloed verlies, het is echt te vergelijken met een mega ongesteldheid.Maak me er best zorgen om hoort het niet eens wat af te nemen?
Heb morgen een afspraak bij de gyn maar wil er goed beslagen ten ijs komen voordat ze me weer met een kluitje het riet in sturen
Dus mijn vraag is is dit normaal?

Hoi meisjeb,
Het klinkt alsof nog niet alles weg is. Ben je inmiddels daarop al gecontroleerd of zal dat morgen bij de gyn gebeuren? Anders om een echo vragen hoor!!
In principe kan het nog wel een tijdje nabloeden, maar bij jou klinkt het nog wel heel heftig. Dat is niet normaal volgens mij.
Sterkte, groetjes Laura

hoi hoi,

ook ik heb veel bloed verloren hoor!   zeker wel 3 weken, het werd   eerst minder , maar toen heeft de gyn nog wat weggeknipt, ja , en toen begon het weer, je moet ook goed in de gaten houden of het niet raar ruikt ( ja sorry beetje raar misschien) en dat je geen koorts krijgt....want dat zou een ontsteking betekenen. en als je het niet vertrouwd, gewoon even bellen!! en doen hoor!!!

xxxx loreane

dank jullie wel voor de reacties
een paar dagen na ik dit schreef zijn ze tot de conclusie gekomen dat nog niet alles weg was, ze wouden me weer door laten lopen maar heb zelf aangedrongen op curretage, wat nu komende dinsdag ook gaat gebeuren. Ik ben er zo zoetjes aan wel klaar mee
Op het moment verlies ik niet veel bloed meer, een beetje oud bloed te vergelijken met de laaste dag rode zee, maar toch denk ik dat de baarmoeder niet schoon is
Maar goed na dinsdag wel en dan kunnen we eindelijk verder!

Terug
Bovenaan