een week overtijd (2)

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!
Dan is hier het vervolg: ik ben net de test gaan kopen en ik dacht dat ik hem morgenvroeg dan wel ging doen. Ik kon me echter niet houden en heb de test gedaan: en na 2seconden 2 roze lijnen! Dus IK BEN ZWANGER!!! Ik kan het echt niet geloven want we zijn pas bezig sinds december en bij ons zoontje duurde het 1 jaar!!! Ik had mij erop voorbereid dat het weer zo lang zou duren! Jeetje, nu gaan ze echt wel niet veel schelen! Ik het echt nog niet geloven! Ik wil het gewoon aan iemand vertellen maar mijn mannetje komt pas vanavond thuis! Ik denk dat ik gek wordt....
Febe

Hallo Febe
Van harte gefeliciteerd en geniet er van Ik ben heel erg blij voor jou
Liefs jessica

wat goed zeg!! gefeliciteerd!! geniet ervan!! liefs nadine

geweldig! van harte gefeliciteerd, ik hoop dat we je snel kunnen volgen!
liefs Jet

Super. Keigefeliciteerd. Geniet van de komende tijd en daarna van jullie kleine spruit.

Waanzinneig zeg! Reuze gefeliciteerd hoor! Natuurlijk ben ik erg benieuwd hoe je mannetje er op reageerd... Kan je het wel zo lang voor je houden? Knap hoor, ik zou het niet kunnen hoor! Geniet van het moment en de vele mooie momenten die nog gaan komen.
Groetjes J

Hartelijk gefeliciteerd, geniet er maar lekker van ben erg blij te horen dat er weer iemand zwanger is.

Hallo!
Bedankt voor de vele goeie reacties; daarnet kwam mijn man even naar huis. Ik dus dolgelukkig maar toen zag ik dat mijn vader er bij was! En ik wil het nu toch wel eerst vertellen aan mijn man alleen. Bwhaaa. Nog tot vanavond wachten! Ons zoontje reageerde met de blijde glimlach toen ik hem vertelde dat hij een broertje of zusje krijgt maar natuurlijk snapt ie er nog niets van (bijna 10 maand).
Febe

Terug
Bovenaan