een week overtijd

A

Anoniem

Guest
Ja hoor,
ben dus nog steeds ongesteld. Heel raar. Ik heb niet echt het gevoel dat ik zwanger ben. Maar ik ben behoorlijk zenuwachtig om een test te doen! Ik heb nu nog een beetje hoop... Er zijn er zovelen hier op het forum die ook al zo lang overtijd zijn en dan toch een negatieve test hebben! Deze namiddag een test gaan kopen denk ik. Maar wanneer zou ik hem durven doen? Ik heb echt schrik voor een ontgoocheling...
groetjes Febe

Hoi Febe,

Ik denk dat je een typefoutje hebt gemaakt, je schrijft nl dat je nog steeds ongesteld bent. Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Sterke te met testen we horen het wel.

Sanne

Wat spannend!!!
Als ik jou was zou ik hem morgen ochtend doen. Dan is je Hcg/Hgc denk wat hoger.
Maar het moet ieder moment van de dag kunnen.
Succes!
Liefs Nance

hoi febe, nou ik heb precies het zelfde, de test ligt al klaar,maar ik durf het echt nog niet aan, maar wil het toch stiekem wel weten. maar ja, nu zeggen ze ,als je echt zeker wilt zijn dan moet je de test doen als je 2 wken overtijd bent. pfff dus nog een week wachten. Ik weet niet of ik dat trek hoor. maar ja aan de andere kant, bij mijn 1e zwangerschap, toen had ik een test gedaan, en die was negatief, maar mooi dat ik wel zwanger was. dus ja, moeilijk. ik heb ook het idee dat ik niet zwanger ben, maar dat mijn cyclus gewoon in de war is, maar ja heb wel al 2 wken ongi gevoel, en sommige zeggen dat dat toch kan betekenen dat je zwanger bent, dus twijfel,hoop. ik wil het ook zo graag. nu word ik meestal s'nachts ongi, dus misschien wacht ik nog even op morgen, laten we maar heel hard voor elkaar duimen. wat zou het toch mooi zijn.....laat je me even weten als je hebt getest...

Wat spannend zeg! Ik moet de 28ste ongi worden, dus voor mij begint dan de stress-tijd. Ik zal heel hard duimen voor iedereen (en voor mezelf natuurlijk, haha)

Hoi,

Wat een spanning zeg!
Ik heb het bij beide keren gewoon na 5 á 6 dagen gedaan! Ik kon niet wachten en het was heel duidelijk zichtbaar. Maarja, ik kan mij voorstellen dat wanneerhet bij de eerste een neg. was....

Veel suc6 en ik hoop het voor je!!

Heel erg spannend. Hoe hou je het vol. ik had zelf al wel drie keer getest.
Ik zal voor je duimen. Laat je het nog weten als je getest hebt?
Groetjes kaatje

Terug
Bovenaan