een week overtijd

A

Anoniem

Guest
heey hallo
ik ben inmiddels een week overtijd ik heb donderdag voor het laast getest en die was nog steeds negatief
ik heb gister via internet een paarzwangerschaps testen besteld en hoop deze maandag of dinsdag binnen te krijgen
ik word gek van de onzekerheid wel of niet zwanger
volgens mijn dokter zou het best kunnen dat ik zwanger ben maar zij zei je kan beter nog een paar dagen wachten met opnieuw testen.
dus onzeker onzeker en nog een onzeker

Meid, wat ontzettend vervelend! Dat wachten, die onzekerheid, kan echt slopend zijn!
Ik geloofde er niet meer in, dacht dat mijn lijf met me aan het kl*ten was, maar toch de 10e dag overtijd werd de test toch eindelijk vaag positief!! (Was mijn 6e test). Achteraf bleek ik een late eisprong te hebben gehad (heb ik anders nooit, maar ja...) en daarom moest ik zo lang wachten. Ik was op mijn NOD nog maar 1 week zwanger.

Ik duim voor je dat je binnenkort toch een positieve test in handen krijgt!!
Heel veel succes met wachten.

(voel je wel iets? Ik voelde me namelijk al wel mega-zwanger vanaf NOD. Maar ja, ook dat hoeft niets te zeggen, he?)

Hou je taai!

Groetjes, Karin

ik weet het niet meer
ik denk sms dat ik denk dingen te voelen maar dat ze dr helemaal niet zijn!
rommelig gevoel in mijn buik dit an ook de tres zijn van onzekerheid denk ik dan snap je wat ik bedoel stekjes onderin mijn buik denk dat mijn neus scherper ruikt heb het gevoel soms wat opgeblazen te zijn heb zelf het idee dat ik iets wat warmer ben dan eeerst allemaal vage dingen dus die zowel zwanger als stres kunnen zijn ik wil het gewoon weten ppffffffffffffffff
ik draai door help

Terug
Bovenaan