Een week overtijd!!!

Dames,

Ik heb een vraag aan jullie.
Mijn zoontje is op 6 mei geboren.
Sindsdien ben ik weer 2x ongesteld geweest maar nu dus nog niet.
Ben nu een kleine week overtijd, ik heb vandaag wel getest maar die was negatief.

Op het moment zijn wij nog helemaal niet bezig met een 2e kindje, wij gebruiken verder geen voorbehoedsmiddelen en ik ben ook niet aan de pil of iets, maar hij gaat wel '''voor het zingen de kerk uit'', dan kan je toch niet zwanger raken ofwel?

Iemand ervaring??

Groetjes

hallo

nou voor het zingen de kerk uit kun je toch zwanger raken. het voor vocht is namelijk al genoeg om zwanger te worden. daarom moet je ook altijd als je niet zwanger wilt worden altijd voorbehoedsmiddelen gebruiken

Nou dat is wel een beetje naief gedacht jah. Natuurlijk kun je wel zwanger worden dan. Waarom ben je geen voorbehoedsmiddelen gaan gebruiken? Nou jah nog een kleintje is ook wel weer leuk toch...Hebben ze straks veel aan elkaar mocht je weer zwanger zijn.

hey hey

voor het zingen de kerk uit heeft verder idd niet zo veel in houd want het voorvocht kan idd gewoon een kindje verwekken om dat zo maar te zeggen...
als het je niet uit maakt om er nog een kleintje bij te hebben zou ik zeggen .. doe dan wat je nu ook doet en zie maar wat er van komt ...
maar willen jullie er nog geen kleintje bij dan zou ik idd maar aan een voorbehoedsmiddel gaan denken.
want als ik me niet vergist ben je na je bevalling juist heel erg vruchtbaar... dat heeft volgens mij met je hormoon huishouding te maken ....en zou de kans dus heel groot kunnen zijn dat je straks wel in eens zwanger bent ;-)

maar goed heel veel succes zou ik zeggen met wat jullie besluit ook word !!!

liefs Shirl.

Hoii,

Bedankt voor alle reacties.
Ik ben inmiddels gelukkig ongesteld.
We gaan er nu zeker opletten en uiteraard het veilig doen.
Nu zijn we er echt nog niet aan toe.
Ik dacht namelijk echt dat je zo ook niet zwanger kon raken.

Ik heb nog wel wat rond gekeken op internet maar volgens de ene site kan je er niet zwanger van raken en de andere wel.
Heel tegenstrijdig allemaal.

Ik ben zelf niet zon fan van de pil of iets en aangezien we toch in de toekomst wel weer kleintje willen, ga ik liever nu nog niks gebruiken, maarja met condoom is ook niet prettig, dan heb je eigenlijk weinig keus. ik las op internet ook iets over een pilpleister, iemand daar ervaring mee?

Groetjes

misschien voor jou een optie om een spiraaltje te laten plaatsen. ik wil ook geen pil meer slikken omdat ik door de pil heen zwanger ben geworden. ben zelf van de juni forum..
daarom heb ik er nu voor gekozen om een spiraaltje te laten plaatsen. deze word 15september gezet.
een spiraaltje is toch wel het meeste wat gezet word en betrouwbaar is.. maarja niks is 100% betrouwbar. gelukkig dat je weer ongesteld ben. zeker als je nog niet toe bent aan de tweede.

groetjes

Waarom is een condoom niet prettig????? Als je goede gebruikt, die zijn heel dun, dan merk je er niks van. Gewoon al omdoen als je man een erectie heeft (in het voorspel dus), dan heb je dat al gehad... dan zie je wel wanneer je toe bent aan de daad... zo doen wij dat altijd. Werkt prima. Dan hoef je op het moment supreme niet nog eerst even snel een condoom om te doen. Want dat kan net het verschil zijn tussen wel/ niet klaar komen.

tja als je niet zwanger wilt worden moet je er toch wat voor over hebben, dan maar niet prettig lijkt me.
ik slik zelf de pil gewoon gelijk s ochtends bij het opstaan.
geen probleem,heb geen last van de hormonen.
en ik kan lekker zelf bepalen wanneer ik ongesteld word, 1x per twee maanden

Terug
Bovenaan