Een week te vroeg........

A

Anoniem

Guest
Hallo!!

Tja hoe het kan weet ik niet, maar ik ben een week te vroeg ongesteld geworden. Eigenlijk zou ik de 14e moeten, maar nu heeft t vandaag toch doorgezet.

Gisteren ben ik bloed wezen prikken......de gynacoloog wou dat nog even om te kijken of ik daadwerkelijk een eisprong heb gehad.
De uitslag krijg ik over een week. Ik ben benieuwd.

Maar ja, zwanger ben ik dus in elk geval nog niet.

Over 2 dagen ga ik weer een reeks Clomid slikken.
Ik heb van de gynacoloog voor 3 maanden mee gekregen, en als ik na die 3 maanden niet zwanger ben, dan moet ik terug komen en gaan we verder kijken.

Dus de komende maanden maar flink oefenen in de hoop dat we niet terug hoeven......(is het zo dan is het toch zo, we hebben het helaas niet zelf in de hand.)

Ik ga nu verder hier in huis rommelen.....en ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Flower

PS.....Ik zou rond 6 december weer ongesteld moeten worden, nu maar hopen dat Sinterklaas een cadeautje komt brengen!!! hahhaha

Hoi flower...
Ik heb een vraagje over jou medicijnen zijn dat hormonen en heb jij de kans om er op de natuurlijke manier zwanger van te raken? het is te hopen als het geen sint kado is dan mischien een kerstkado?
veel sterkte...

Hoi Flower,

ik hoop voor je dat sint idd een kado voor je komt brengen en dat hij zo aardig is dat voor mij ook te doen.
Wij zijn nog maar net begonnen, dus ik verwacht er nog niet te veel van, maar het zou wel heel erg leuk zijn.

succes!!

Terug
Bovenaan