Een week voor mijn nod, voel me anders

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Vraagje kun je al klachten hebben een week voor je nod, toen ik de vorige keer overtijd was en na zes dagen ongi werd helaas, voelde ik best veel maar was er toen ook erg mee bezig, nu ben ik er een tijd niet mee bezig geweest, maar weet ik wel dat het op het goede moment was deze keer.
Nu had ik vorige week al wel gevoelige en soms best pijnlijke borsten, maar vanmorgen werd ik voor het eerst misselijk tijdens het opstaan en heb ik mijn ontbijt gedeeltelijk laten staan, ook ben ik moe en heb ik weinig puf, en een opgeblazen gevoel, en had ik afgelopen dinsdag echte menstruatie krampen het idee dat ik het werd zeg maar, zou het dan nu echt zo zijn...........
GRoetjes en liefs

hebben jullie de zelfde ervaringen als ik net schreef??
LIefs

Hoi Kyrabella,

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb begrepen dat de een eerder verschijnselen heeft dan de ander. Het kan natuurlijk ook zijn dat je lichaam je voor de gek houdt, maar niemand kent je lichaam beter dan jij zelf, toch zou ik het gewoon nog afwachten tot je nod en dan testen. Dat wordt altijd geadviseerd.

Succes met het wachten.

Groetjes,

Sara

Ja testen heeft nu nog geen zin, het is nu zaterdag en as vrijdag is mijn nod pas.
Dus ik moet idd geduld hebben.
IK probeer er niet teveel aan tedenken, maar het gaat onbewust.
LIefs

Nou heel veel succes in de zeer lange week die komen gaat en ik zal duimen voor een posi test.

Groetjes Moon

Hey hey,

ik had ook ongikrampjes en een opgeblazen gevoel
En heb positief getest

Zal voor je duimen

Terug
Bovenaan