een weekend vol verleiding... ik heb gesmokkeld!

A

Anoniem

Guest
Het weekend zat vol verleidingen, heb ze niet allemaal kunnen weerstaan

Manlief had het zo gezellig gemaakt en zijn best gedaan in de keuken, kwam zaterdag na een dag hard werken thuis en kon zo aanschuiven! Heb me buikje rond gegeten eigenlijk meer dan dat, het toetje moest en zou er ook nog in gaan. Een heerlijke ijscoupe met verse nootjes, een caramelsaus en uiteraard een toefje slagroom. Dat kan je toch ook niet laten staan!

Gisteren lekker naar de kust gegaan, heerlijk met z ´n drietjes op een terrasje gezeten, wijntje erbij en het water stond in me mond van al dat lekkers wat ik voorbij zag gaan... tapas, stokbroodjes, bittergarnituur etc..mmmm Nee wan sterk blijven!!
Heb niets genomen.. maar vanmorgen met boodschappen doen kon ik de verleiding weer niet weerstaan, heb alleen maar lekkere dingen in de wagen gegooid hahaha

Is dit herkenbaar of niet?!

Nee hoor, dit herken ik echt niet. Ik snap niet hoe je zo zwak kunt zijn!

Over verleidingen gesproken... Ik heb pas gezondigd dit weekend... Het was jazz weekend in Delft dus erg gezellig en toen ik de nodige drankjes had gedronken kon ik een aantal sigaretten niet weerstaan...
Dat geloof je toch niet! Na meer dan een jaar gestopt te zijn! En ik geef ook nog borstvoeding...   Schaam schaam. Dan valt een beetje snoepen nog wel mee toch?!

Ik had trouwens wel gekolft voor dat weekend hoor, dus ze heeft er hopelijk niets van gemerkt. Nu maar weer opnieuw mezelf hard maken tegen roken.

Sterkte met matigen!

Sarah

Ow wat erg Sarah!

Ik herken de verleiding. Ik heb voor mijn zwangersschap een pakje sigaretten per dag gerookt en nu gelukkig nog steeds niet.

Ik ben al wel een paar keer bijna voor de bijl gegaan, maar ik ben sterk gebleven.

Ook ik geef bv en ik hoop dat ik dat nog heel lang mag blijven doen, want dat is mijn grootste stimulans om er af te blijven.

Sterkte irene

Nou... als mijn man zo had gekookt dan had ik ook gezondigd.

Terug
Bovenaan