A
Anoniem
Guest
Ik, alias Tante Jessica is zich aan het voorbereiden op haar weekendje met Huug......komt toch heel wat bij kijken. Een lekker bedje is niet moeilijk maar het moet wel veilig zijn. Gelukkig was ik ooit zo slim om al een campingbedje aan te schaffen waar ondertussen al een paar kindjes in hebben geslapen en die: gelukkig nog steeds leven en heel zijn! Rekening houden met de boodschappen is ook belangrijk, je wilt immers niet dat het je neefje aan ook maar iets ontbreekt dus kwam ik thuis met een tas van de Supermarkt vol met lekkere, belangrijke en vooral nuttige dingen voor Huug. Koekjes van Nestlé, fruitreepjes wel te verstaan. Lekker zacht en dus niet gevaarlijk. De smaak is banaan appel want appel alleen is natuurlijk niet goed genoeg.....DUH. Hugo gaat vast en zeker even badderen bij tante Jessica dus moest ik shampoo hebben wat niet prikt in de ogen.......shampoo voor gekleurd haar en veel parfum, zal ik hem niet aan doen. Zucht. Wat gaan we eten? Het moet niet teveel werk zijn want ik moet op Huug letten want wij hebben geen open keuken. Rodekoolstamppot! Dan hoef ik alleen aardappelen te schillen (kan in de kamer bij Huug) en ik heb er lekker draatjesvlees bij gekocht mmmmm. Ook heb ik zo het stikgevaar zo klein mogelijk gemaakt. Hoe doe ik dat met Frits? Zou toch uitgelaten moeten worden en Udo is weg!! HELP! Gelukkig komt José ook hierheen dus Hugo krijgt zijn verantwoordelijke oppas en Frits zijn vaste rondje door het park, ook opgelost. Kinderstoel: check, slaapplaats: check, eten: check, lekkers: check. Viewww wat een opluchting! Volgens mij ben ik er helemaal klaar voor..LEUK!...ik zenuwachtig? WELNEE!