een weekje weg (tweede poging)

Hoi Meiden,
Wij gaan een weekje op vakantie. We vertrekken vrijdagmiddag. Ik zal dus volgende week niet reageren.
Beloven jullie aub dat jullie kids niet volgende week ineens allemaal kunnen omrollen, tekenen, aardappels eten, lopen e.d.?
Ik zal het wel missen hoor, maar een weekje 4 andere muren om me heen zien is ook wel errrrrug leuk!
Groetjes,
Patricia

Hey!

Das lekker, een weekje weg! Gelukkig heb jij er zelf ook enorm veel zin in!
In mei moet ik met mijn schoonouders een weekje weg en ik zit daar na al tegen op. Een weekje weg lijkt me heerlijk, maar ik heb geen zin in al die goedbedoelde adviezen waar ik niks aan heb. Het zou mij ook niets verbazen dat ik na 1 dag ongelofelijke ruzie met mijn schoonmoeder heb.
Zaterdag komen ze ook langs, dus ik zal wel weer te horen krijgen wat ik nu allemaal weer fout gedaan heb.... Gewoon laten kletsen, maar toch... het blijft vervelend.
Aan de andere kant hebben ze nu wel een keer interesse in Anne. Dat heb ik eerder nog niet gemerkt, dus wellicht komt alles nog een keer goed.
Jou wilde ik alvast een hele fijne week toewensen, maar dat gaat vast wel lukken. En dan hopen dat het forum weer normaal gaat doen..... ik word er gestoord van! Dus daarom nu alvast: EEN HELE FIJNE WEEK!

Groetjes,
Natasja en Anne

Terug
Bovenaan