Een wensstreepje

A

Anoniem

Guest
Zitten we dan. Nod vandaag, maar nog geen ongesteldheid in zicht. Temperatuur: nog steeds hoog en al een aantal dagen hetzelfde. Gevoel aan de onderkant: nat. Maagsensatie: misselijk.

Gisteren een test gedaan en die was witter dan wit. Vandaag nog een keer een test en ja... nu dus onzeker. Ik weet nog dat ik zwanger was van mijn dochter en dat ik een streepje zag dat zo onzichtbaar was, dat ik met mijn warrige hormonenhoofd heb aangebeld bij de buurvrouw om haar mening te vragen (ja, zij wist het nog voor mijn man, dus ik had heel wat uit te leggen, hahaha!). Dit keer zie ik niet een streepje, maar misschien een fractie van een schaduw. Een schaduw die je waarschijnlijk alleen maar kan zien als je heel graag wil dat er een streepje staat; een wensstreepje dus.

Mijn man ziet 'm ook. Maar we zijn het er beide over eens dat het ook een indrooglijntje kan zijn. Correctie: een indroogschaduwtje.

Afwachten dus en morgen nog een keertje testen. Hopelijk wordt het dan een lijntje. Een heel klein stemmetje in mijn hoofd piept: "Gisteren was er geen schaduw..." Maar ik durf er niet op te vertrouwen.

X

Ooo wat maak jij het spannend zeg! Ik snap je twijfel en ik hoop dat je morgen het streepje beter ziet!

herkenbaar.
ik had afgelopen wo ook zo'n test.... het streepje kleurde niet, maar je zag de contouren van het streepje wel. ik heb sindsdien nog niet weer getest... en test wo pas weer (als ik het volhou en niet eerder ongie wordt) maar mocht jij morgen pos testen krijg ik ook hoop!
succes morgen!

Spannend! Ik zou niet morgen weer testen, maar toch een of twee dagen later. Je hcg verdubbelt ongeveer elke twee dagen, dus de kans op weer een vaag schaduwtje is morgen nog erg groot.
Wachten is moeilijk, I know, maar ik denk dat je overmorgen een duidelijkere test hebt als je zwanger bent.

Succes!

Dankjewel Daisy voor je nuchtere woorden :) Je hebt gelijk. Waar ik normaal gesproken toch een klein beetje een weldenkend mens ben, verlies ik nu ieder gevoel van geduld en logica, hahaha! Kruitvat is blij met me :)

Ik hoop dat je zwanger bent famke. Mocht ik komende dagen iets positiefs te melden hebben, dan laat ik het weten.

Geen dank, haha! Alleen tipje van mijn kant!

Mijn duimen draaien!

Spannend, maar ik zou toch morgen al een testje doen. En desnoods de dag erna weer een! Wie weet!

Pffieuw, eerste wat ik doe als ik de laptop aan heb, checken of er iets duidelijk is. Hele weekend op de camping zitten duimen! Gelukkig een vriendin mee die zoontjelief kon entertainen. En dan is er helaas nog niets duidelijk.

Wordt vervolgd, hoop ik!

Terug
Bovenaan