een wijntje

Gisteravond voor het eerst samen met een goede vriendin lekker een wijntje wezen drinken, sinds de geboorte van Noa.
Aan de ene kant voelde ik me een beetje schuldig dat ik het nodig had om er even tussen uit te gaan, maar aan de andere kant heeft het me heel goed gedaan!

En ik moet eerlijk bekennen dat ik me ook niet druk heb gemaakt om Noa met haar vader samen thuis, de papa dacht daar anders over want hij kreeg haar namelijk met geen mogelijkheid in slaap hahaha daar moest ik wel om lachen.

En vanmorgen toen ik haar om 08.00 uur wakker hoorde worden vond ik het wel een beetje vroeg, maar eenmaal in haar kamertje moest ik zo hard lachen..onze dame lag overdwars boven in haar bedje met haar voetje op de rand van de ledikant en ze keek met een blik van ¨wat is er?¨ hahaha nog spijt van dat ik daar geen foto van heb gemaakt.

Ik heb me na gisteravond ook voorgenomen dat deze vriendinnen uitje toch vaker ga plannen!

Je hoeft je niet schuldig te voelen hor, mama's hebben ook echt even eigen tijd nodig.

Manlief en ik hebben afgesproken dat we iedere maand in ieder geval echt een avond zonder kids weggaan, dus wij hebben gisteravond ook genoten van avondje samen weg.

Liefs Marina

Hola,
Ik ben een paar dagen geleden met ex-collegas van mijn werk ff iets te gaan drinken na hun werk.maar ik heb allen een fanta gedronken hoor jijiji.
maar ik was de hele tijd aan Juliaan te denken dat was voor de eerste keer dat papa met hem heeft gebleven.
Gisteren was Juliaan eerste carnaval jajaj Hier in Tilburg was de T-PARADE en hij vond prima alle geluiden en mensen.Hij krigt genoeg aandacht voor de haar jajjaja Juliaan heeft beeeeeeeeeeeeeeetje haar .
Ik vind super en ben trost om te kijken hoe Juliaan super makelijk in de omgaan is met alles buiten huis!

Hey

Fijn dat je het naar je zin hebt gehad, ik wil ook graag wat meer tijd voor mezelf vrij plannen, maar dat zal nog wel even durden met de bv, kan wel kolven, maar geef liever zelf ;-)
Fijn dat je man zo goed met de kleine gaat, dat is ook niet altijd zo!
Hier kan ik het ook volledig overlaten aan mn man, dat is wel prettig, toch wacht ik nog maar een paar maandjes ;-p;-p

Terug
Bovenaan