<p>Lieve meiden, </p><p>Ik wil even wat kwijt. Ik ben 22 jaar en ben zwanger geworden. Ik heb dinsdag een gesprek met de huisarts.. waarschijnlijk nu 5/6 weken zwanger. Ik sta bekend met een ‘chronische aandoening endometriose’ waardoor ik eigenlijk in een traject liep om IFV te ondergaan en om te kijken of ik upperhaupt vruchtbaar zou zijn aangezien de ernst van mijn endometriose. </p><p>Half jaar geleden voor het laatst geopereerd geweest hieraan en ben daarna direct naar een Alternatieve arts gegaan met mijn vriend. En sinds toen nooit meer last gehad van mijn endometriose. Maar de kans op zwanger worden was er nauwelijks. </p><p>Tot mijn verbazing werd ik opeens niet meer ongesteld. Ik begreep het niet en was bang dat het kwam door de endometriose. Mijn vriend zei uit het niet: misschien moeten we een test doen voor de zekerheid. Ik dacht neejo waarom zou ik? Uiteindelijk week later toch gedaan.. en ja hoor IK BEN ZWANGER???? </p><p>Ik ben zooo super blij ik wou altijd al kindjes het was mijn grootste wens! Alleen ik ben dus heel onzeker over het feit dat ik 22 ben en dat ik nog na school ga.. ik moet nog 3 jaar. Ik doe de opleiding verpleegkundige maar weet dus niet hoe ik dit allemaal moet aanpakken.. moet ik stoppen? Ik heb een diploma voor Helpende.. Iemand ervaring met dit probleem? School. Moet eind januari stage gaan lopen tot eind april.. wat vinden julie? </p>